וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסנו את ריף נאמן לשיחה על כוס "חלב"

בשיתוף תנובה

4.7.2024 / 7:15

דנה פרידר, משה כורסיה וריף נאמן מובילים את קמפיין ההשקה של אלטרנטיב WHITE - תחליף החלב החדש של תנובה. הגענו לפגוש אותם, ועל הדרך שמענו מהם מה הם חושבים על המוצר החדש. צפו

בווידאו: ריף נאמן ומשה כורסיה בקמפיין ההשקה של אלטרנטיב WHITE/עריכה: גלעד מן מנהיים

שומעים? יש תחליף חדש בעיר: תנובה השיקה לאחרונה את אלטרנטיב WHITE - משקה שיבולת שועל חדשני, או אם תרצו הדבר הבא בעולם תחליפי החלב. המוצר החדש מציע חוויה ייחודית, עם טעם שהוא הכי קרוב לחלב מבין כל התחליפים הקיימים בשוק.

seperator

מהפכה בכוס הקפה

אלטרנטיב WHITE פותח במיוחד עבור אלה שמחפשים תחליף חלב איכותי אך לא הצליחו למצוא אפשרות שתספק את חוש הטעם שלהם. המשקה החדש משתלב בצורה מושלמת בכוס הקפה, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לשגרת הבוקר שלכם.

קמפיין השקה מרענן

כחלק מההשקה, תנובה יצאה בקמפיין סטילס מרהיב בהשראת הקמפיין האייקוני "GOT MILK?" משנות ה-90. הקמפיין החדש מציג שלושה מהכוכבים המובילים בישראל: דנה פרידר, משה כורסיה וריף נאמן, כשהם מצולמים עם אותו "שפם חלב" נוסטלגי.

הגענו לסט כדי לצפות בהם מקרוב, ועל הדרך ספגנו קצת מהאווירה השמחה והייחודית על הסט. "בתור דתי, ששומר בין בשר וחלב, זה לא מגביל אותי וזה כיף", אמר כורסיה. "אני פותחת את הבוקר שלי עם מקלחת וקפה והאמת שאני הכי אוהבת קפה קר, זה הכי טעים לי", הוסיפה נאמן.

משה כורסיה בקמפיין ההשקה של אלטרנטיב WHITE. אור גפן,
משה כורסיה בקמפיין ההשקה של אלטרנטיב WHITE/אור גפן
משה כורסיה בקמפיין ההשקה של אלטרנטיב WHITE. אור גפן,
משה כורסיה בקמפיין ההשקה של אלטרנטיב WHITE/אור גפן

אז מה מייחד את אלטרנטיב WHITE?

למרות היותו מבוסס על שיבולת שועל, לאלטרנטיב WHITEטעם והמרקם של חלב. מדובר בבשורה משמעותית עבור צרכנים רבים שמחפשים אלטרנטיבה לחלב מסיבות בריאותיות, אתיות או סביבתיות, אך לא היו מרוצים מהאפשרויות הקיימות בשוק.

המוצר החדש מציע פתרון לאלה שרוצים ליהנות מטעם החלב בקפה שלהם, מבלי להתפשר על בחירתם בתחליף צמחי. זה עשוי לשנות את הרגלי הבוקר של רבים, ולהפוך את חווית שתיית הקפה למהנה יותר עבור אוהבי תחליפי החלב.

אלטרנטיב WHITE מסמן תחילתו של עידן חדש בתחום תחליפי החלב, ויהיה מעניין לראות כיצד יגיב השוק למוצר החדשני הזה. דבר אחד ברור - הבוקר הישראלי עומד להיות טעים יותר.

בשיתוף תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully