וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזות מצח: שי אביטל תובע את נטע אלחמיסטר

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 16:17

מי שהיה הסוכן והחבר הכי טוב של הדוגמנית ואשת העסקים, תובע כעת את מותג האיפור והטיפוח שלה ולא תאמינו בכמה

שי אביטל. ניר פקין
שי אביטל/ניר פקין
נטע אלחימסטר. וואלה! מזל טוב
נטע אלחימסטר/וואלה! מזל טוב

עד 2021 לא היה מקום שבו לא היינו רואים את הדוגמנית נטע אלחמיסטר צמודה לסוכן האישי שלה לשעבר שי אביטל.

אך מאז שהתפוצצה הפרשה והוגשו נגד אביטל 26 תלונות בגין עבירות מיניות, השניים הפסיקו לעבוד יחד. היא המשיכה בניהולה האישי ופיתחה קריירה של אשת עסקים, הוא ברח לחו"ל נתפס, נעצר ושוחרר, וכעת גם תובע.

אביטל תובע את חברת "לילית קוסמטיקה", אותה חברה שמייצרת את מותגיה של אלחמיסטר בחמישה מליון שקלים, זאת לאחר שלטענתו בהסכם שנחתם בזמנו. כשעוד היה סוכנה של הדוגמנית, היה אביטל שותף לימי הצילום, הפקה ועוד עבור חצי מהרווחים.

כעת נותר לחכות ולראות מה לאלחמיסטר ולחברת הקוסמטיקה שמלווה אותה יהיה לענות לאותו מכתב תביעה, לפי תגובתם לא נראה שהם חושבים שהוא מוצק, בלשון המעטה

דובר קבוצת לילית קוסמטיקה מסר בתגובה: "אנו דוחים בשאט נפש את תביעת הסרק החצופה של שי אביטל, עבריין נמלט, שנתפס בהולנד והוסגר לישראל בהאשמות פליליות חמורות. שי אביטל שימש בעבר כסוכנה של נטע אלחמיסטר, ועם היוודע ההאשמות החמורות כלפיו ועובדת בריחתו מהארץ על מנת להימלט ממעצר, הודיעה נטע אלחמיסטר על הפסקת הייצוג על ידו, ובהתאם לכך הודיעה גם החברה לאביטל על ביטול כל קשר עימו, וזאת כבר ביום 23.8.21."

שי אביטל משתחרר מהכלא למעצר בית, רמלה. 6 במרץ 2023. רועי קסטרו, אתר רשמי
שי אביטל משתחרר מהכלא למעצר בית, רמלה. 6 במרץ 2023/אתר רשמי, רועי קסטרו

"חברת לילית קוסמטיקה הינה חברה מכובדת הפועלת על פי חוק וערכים מוסריים מזה למעלה מ-85 שנה, וככזו אין ולא יכול להיות כל קשר בינה לבין עבריין נמלט החשוד לכאורה בעבירות מין חמורות, וממילא לא היתה מתקשרת בהסכם עם אדם כזה אילו הדבר היה ידוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully