וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: הקונדיטור דודו אוטמזגין התגרש וכבר חובק בת זוג

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 9:17

חייו של הקונדיטור דודו אוטמזגין עברו לא מעט תהפוכות בתקופה האחרונה, אם זה סכסוך משפחתי עם אחותו, או הגירושים מאשתו לשעבר תלמה, אך עכשיו נראה שהוא מצא נחמה בבת זוג חדשה

דודו אוטמזגין. באדיבות המצולמים
דודו אוטמזגין/באדיבות המצולמים
דודו אוטמזגין. באדיבות המצולמים
דודו אוטמזגין/באדיבות המצולמים

לצד מלחמת האחים בין הקונדיטור דודו אוטמזגין לאחותו, אשת העסקים ליאת אוטמזגין, שהגישה תביעה נגדו לבית המשפט המחוזי בחיפה, בה היא מבקשת הוצאת צווי מניעה קבועים, אכיפת הסכם מחייב וזכאות לבעלות על מחצית משווי המותג "דודו אוטמזגין", נראה כי בכל זאת יש נקודת אור בחייו של אוטמזגין, שהתגרש בשקט בשקט וללא כל פרסום מאשתו תלמה, אם שלושת ילדיו.

אוטמזגין נמצא בזוגיות הדוקה עם בעלת עסקת בתחום ציפורניים מקריית מוצקין העונה לשם נטשה, היא בת 39 ואיתה הספיק גם לבלות בשבוע שעבר אי שם באירופה.

הקונדיטור היה נשוי לתלמה למעלה מ-20 שנה ולהם שני בנים ובת. הגירושין היו לפני כשנה וחצי (כאמור בשקט בשקט וללא פרסום), ועם נטשה מערכת היחסים נראית יציבה. 

מדודו אוטמזגין נמסר: "חיי הפרטיים והאישיים לא מתנהלים מעל גבי מדיה כזו או אחרת. נתפלל כולנו לשלום ובטחון והחזרת החטופים. סופ"ש נעים".

דודו אוטמזגין וגרושתו תלמה. באדיבות המצולמים
דודו אוטמזגין וגרושתו תלמה/באדיבות המצולמים

מגרושתו תלמה נמסרה בתגובה: "כאשר בכל יום אנו קוברים כאן את טובי בנינו, מבינה שאתם צריכים למלא שטחי פירסום ריקים, אבל צר לי לאכזב אתכם. חייו של דודו כגרוש הם פרטיים וזה שלו. מזכירה לכם שהוא אב ילדיי, אב למופת ואני מאחלת לכולם את היחסים שיש לו ולי כגרושים. ביחד נתפלל לשמירת חיילנו הנלחמים על עתיד המדינה ולמען החזרת החטופים".

מנטשה גו טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully