וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבל שיעור לחיים: פפראצי ראשון של עידן מחוץ לבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 13:07

בערב הפתיחה של "האח הגדול" עידן היה מיועד לגדולות והיו כאלה שאפילו חזו לו ניצחון, אך שיחה אחת עם אמילי טרגרה נשים רבות ברחבי הארץ שמיצו לשמוע את תירוצים של גברים

עידן גלפר אחרי ההדחה מהאח הגדול. יח"צ - רשת 13,
עידן גלפר אחרי ההדחה מהאח הגדול/יח"צ - רשת 13

עם כניסתו של עידן גלפר לבית "האח הגדול" צופים רבים מיד התאהבו בדמות הלוחם החתיך והגיבור שחזר מעזה אחרי לחימה קשה ויחד עם הדמיון לרן דנקר, אפשר להבין איך הוא שבה כל כך הרבה לבבות עוד לפני שעלה במדרגות.

למרות שלאחר מכן הכחיש, אי אפשר להתווכח עם המבט שהיה לו בערב בו עזבה מלאני (אז גאיה) את הבית ויכולנו לראות בבירור שהוא התחיל לפתח "קראש" על מי שהתגלתה בכלל כשחקנית. אך ברגע שנכנסה מלאני בתור עצמה, היה ברור שאו אמילי או עידן יאבדו את זה.

וואלה סלבס כבר חזתה מראש את איבוד העשתונות שהכניסה המחודשת תביא איתה, ברגע שעידן יזכר שיש עוד נשים מחוץ לבית האח ושמבחינתו הוא "התפשר" על אמילי המסכנה, כי היא הייתה מקור נחמה זמין - וכך קרה.

כמות האמירות שזרק בסגנון "את צעירה ואני בוגר", ו-"בי יש עומק ובך אין", עלתה מרגע לרגע והיה נראה שהוא מחפש בכוח דרך לצאת מהסיטואציה שהוא הכניס את עצמו אליה.

האח הגדול עידן אמילי. רשת 13, צילום מסך
האח הגדול עידן אמילי/צילום מסך, רשת 13
אמילי ועידן. האח הגדול רשת 13, צילום מסך
אמילי ועידן/צילום מסך, האח הגדול רשת 13

הצופים והצופות עוד הצליחו להכיל את המשפטים המקטינים, למרות שזה כבר התחיל לצרום, אבל מה שבסופו של דבר חרץ את גורלו הייתה השיחה שהפכה ידועה לשמצה: "אנחנו לא זוג". מאותו הרגע אפשר היה לשמוע את כל בנות ישראל מטורגרות אחרי ששמעו את המילים האלה לא פעם.

כמובן שבאותו הרגע נכנסה קבוצת הפייסבוק (או הכת, מה שתבחרו) סש"א לתמונה והנשים שם החליטו פה אחד - עידן חייב ללכת.

למרות הנאום של אמילי בחדר האח, היא חזרה אליו כאילו כלום לא קרה, מה שעוד יותר חיזק את הקולות שקראו להדיח אותו עם תגובות בסגנון: "כולנו היינו בנות 21 וחזרנו לגבר הזה שעשה לנו רק רע".

כנראה שבשנת 2024 נשים לא מסוגלות יותר לשמוע את אותם המשפטים הממוחזרים שמכבסים את המסר האמיתי שהוא: "אני כבר לא מעוניין בך". אז אולי הגיע הזמן של הגברים במדינת ישראל להפנים את המסר ולקחת את הרגע הזה כשיעור לחיים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully