וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: דר זוזובסקי לוהקה לסדרה של מרטין סקורסזה

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 10:48

השחקנית הישראלית דר זוזובסקי הצליחה לכבוש לבבות בארץ פעם אחר פעם. עכשיו הגיע הזמן שלה לפרוץ גם בהוליווד ואין דרך יותר טובה מהסדרה החדשה של הבמאי הנחשב והמוערך מרטין סקורסזה

דר זוזובסקי בפסטיבל טרייבקה 2023. רוי רוכלין, GettyImages
דר זוזובסקי בפסטיבל טרייבקה 2023/GettyImages, רוי רוכלין
מרטין סקורסזה מקבל פרס מפעל חיים בפסטיבל ברלין. Richard Hübner/Berlinale 2024,
מרטין סקורסזה מקבל פרס מפעל חיים בפסטיבל ברלין/Richard Hübner/Berlinale 2024

אם צפיתם בכמה סרטים טובים בחייכם, אתם וודאי מכירים את הבמאי המוערך וזוכה האוסקר מרטין סקורסזה בן ה-81, שהביא לנו את הזאב מוול סטריט (סרט הסטרייטים האלמותי), טקסי דרייבר, הוגו ועוד רבים, וטובים אחרים. בנוסף לסרטי הענק ששברו לא מעט קופות, הבמאי ההוליוודי ביים גם לא מעט סדרות.

הפעם מדובר בפרויקט מז'אנר הדוקומנטרי / עלילתי, סגנון שסקורסזה מתמחה בו, במיוחד שזה נוגע לפורמט של סדרות. הסדרה החדשה תתמקד בדמויות הקדושות לדת הנצרות, חלקן יהיו גם מהתנ"ך שמוכר לנו ולא רק מהברית החדשה.

על פי הפרסום של מערכת "ערב טוב", מי שתיקח חלק עם תפקיד בסדרה המדוברת היא השחקנית הישראלית דר זוזובסקי, שתשחק את מרים המגדלית, היהודייה שהצטרפה לחבורת התומכים של ישו. אך יש מצב שבקרוב נשמע על ישראלים נוספים שיצטרפו לזוזובסקי, כיוון שבקריאה לאודישנים בארץ חיפשו את ההתאמה המושלמת ל-14 דמויות נוספות.

דר זוזובסקי. GettyImages
דר זוזובסקי/GettyImages

המהלך ללהק שחקנית ישראלית לתפקיד שאת סדר גודלו אנחנו עוד לא יודעים, הוא לא ברור מאליו בימים בהם גוברים הקולות להחרים ישראלים מהחיים הנוצצים של הוליווד, אך מה שהם שכחו שמעבר לכך שזוזובסקי ישראלית, יש לה גם כישרון גדול בכמה וכמה מידות ממה שאנחנו יכולים להכיל פה.

על פי הדיווחים, שמו של הסרט אמור להיות - "מרטין סקורסזה מציג: הקדושים", והיצירה עתידה להתחיל להצטלם בקרוב, בין היתר בלוקיישנים "אותנטים" כמו במרוקו ותעלה ברשת פוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully