וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף למלחמות: דודו אוואט התנצל בפני יוסי בניון

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 19:39

שתי אגדות הכדורגל, דודו אוואט ויוסי בניון התסכסכו אחרי שבניון האשים את הקולגה בבגידה וטען שנפגע ממנו. בתגובה, אוואט התנצל קבל עם ואינסטגרם

דודו אוואט יוסי בניון. Gettyimages / ניב אהרונסון, עיבוד תמונה
דודו אוואט יוסי בניון/עיבוד תמונה, Gettyimages / ניב אהרונסון
הסטורי של דודו אוואט. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דודו אוואט/צילום מסך, אינסטגרם

הסכסוך המפתיע בין אגדות הכדורגל, אייל ברקוביץ' יוסי בניון ודודו אוואט הצליח להפתיע גם את וואלה סלבס שלא רגילה לפגוש בשמותיהם של בניון ואוואט לעיתים קרובות כלל.

למי שאבוד גם כן, נסביר שהכל התחיל אחרי שבניון עקץ את ברקוביץ' בתוכנית "5 באוויר" ואמר: "נראה לך שאני יכול להיפגע מאחד כמו אייל ברקוביץ'? זה לא מישהו שאנחנו ביחסים שאכפת לי ממנו או שאנחנו חברים. אייל הלך לפינה של פרשן שצועק ומלכלך על אנשים".

משם הוא המשיך והאשים את אוואט בבגידה ואמר שנפגע ממנו: "דודו אוואט, שמבחינתי היה כמו אח שלי, לא פחות, עשיתי בשבילו המון והוא עשה בשבילי ונפגעתי ממנו", טען שדודו אוואט שיקר.

בעקבות ההאשמות, אוואט החליט לפנות לבניון בצורה ציבורית והתנצל בפניו בניסיון להמשיך הלאה: "אומרים שנפגעים רק ממי שהכי אוהבים, יוסי בניון הוא בשבילי משפחה, יש לנו עבר מפואר יחד ועתיד מלא בחוויות. כל מה שיוסי יגיד תמיד אקבל באהבה, אני יודע שמעולם לא רציתי לפגוע ומבחינתי הכל מאחורינו", כתב בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully