וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל תוקף בחריפות את אביב גפן: "פח אשפה. חלאת אדם"

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 15:01

הצל (יואב אליאסי) מעולם לא התבייש בדעות הפוליטיות שלו וכך גם אביב גפן, אבל מה גרם לראפר לצאת נגד אביב גפן במתקפה משולחת רסן?

הצל אביב גפן. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים / ראובן קאסטרו, עיבוד תמונה
הצל / אביב גפן/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים / ראובן קאסטרו

הראפר הצל (יואב אליאסי) נוטה להביע את דעתו הנוקבת כדרך קבע, הפעם מי שעלה על הכוונת שלו הוא הזמר אביב גפן.

בפוסט שהעלה אליאסי לחשבון האינסטגרם שלו תקף: "איך הפח אשפה הזה שנקרא אביב גפן עבד עליכם כשהוא סיפר לכם שהוא התמתן (עבור הופעות בועדי עובדים), שהוא כבר לא שמאלני (כדי לקבל חיבוק מהרחוב), שהוא כבר לא נגד חרדים (כדי לקבל פרסומת לדן דיזיין בבני ברק)".

"שהוא כבר לא שונא ימניים ומתנחלים ולא עושה דה לגיטימציה, ומספר שאנחנו צבא כיבוש בטלוויזיה הזרה (לא לשכוח מי שרי התרבות בעשור האחרון), שהוא מאמין באחדות ופיוס (כל עוד הכבשים קונים כרטיסים להופעות) ושכבר הוא לא קורא להשתמטות משירות צבאי (צריך להופיע מול חיילים)
בקיצר, עבד עליכם בעיניים".

"ביום שישי הוא עמד על הבמה ואמר "הקהל נראה לי שפוי, הערב אני רוצה לתת הופעה שקולה ושפויה. אני מאוד אתפלא עם יש כאן ביביסטים " ואז אמר ש"טוב לביבי שהחטופים נרצחים". זה חלאת האדם המכונה אביב גפן", כתב.

הפוסט של הצל. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של הצל/צילום מסך, אינסטגרם

"כשאני עולה לבמה אני סותם את הפה שלי גם שיש לי מה להגיד שאם אדם אחד שלא בדעתי קנה כרטיס, שלא יפגע וירגיש שפגעתי בו. אבל אני הקיצוני ואביב גפן מקבל מאוניברסיטת הכיפות תואר דוקטור של כבוד. אביב גפן לא ידע מה זה כבוד גם אם הכבוד יבעט לו בפרצוף. בקיצר אפס", חתם הצל את הדברים הקשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully