וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה לירון? פפראצי ראשון של אורית מחוץ לבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 13:16

מי שעלתה על המוקד של צופים וגולשים רבים ברשתות החברתיות, אורית טנג'י, עזבה אמש את בית האח הגדול. עכשיו היא מתחילה להינות מ-15 דקות התהילה שלה

אורית ולירון טנג'י. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אורית ולירון טנג'י/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

אולי בתחילת העונה עוד חשבנו שכניסתן של לירון ואורית טנג'י תצליח לשחזר את הליהוק המצולח של עינב ויוסי בובליל, אך מהר מאוד התגלו הרגשות האמיתיים של הצופים כלפיי השתיים, כשהאם והבת הודחו עוד לפני הכניסה השנייה.

אם יש משהו שלירון יכולה להתנחם בו היא העובדה שלפחות לא הייתה הראשונה לצאת מהבית המפורסם במדינה ואמש (שבת) הצטרפה אליה אמה, שהחזיקה יותר ממנה בתוכנית הריאליטי, כמודחת החמישית של העונה.

הבוקר, כמו כל מודח קודם, הגיעה אורית לסשן ראיונות ברשת 13 ונראה שהיא לא ממש מתרגשת מהפפראצי שליווה אותה שם. אז האם נפגוש אותה בהמשך או שזוהי תמונת פרידה מהביצה? אין לדעת, אבל בזמן הקצר בו הייתה בבית האח, אורית לגמרי השאירה סימן, גם במוחם של התאומים הרעבים וגם באוזניי הקהל.

למרות ההדחה ששמה ראש בראש את הצ'ילבות הראשיות של הבית, הקטע שנשאר בליבם של הצופים היה דווקא השיחה של עידן ושל אמילי.

אורית טנג'י. יח"צ - רשת 13,
אורית טנג'י/יח"צ - רשת 13

אחרי ההכחשה של עידן לסטטוס היחסים של השניים, שכבר הספיקו מאז להיפרד (תודה לאל!), וואלה סלבס רק רצתה לחבק את אמילי ולתת לה להאזין לשיר All Too Well של טיילור סוויפט בגרסאת ה-10 דקות.

מדובר במגמה שהתחילה לקרות כבר בכמה הפרקים האחרונים, מי שהיה הקצין האהוב הקטין את בת הזוג או "החברה הכי טובה שלו", הדגיש בפניה פעם אחר פעם כמה יש בו יותר עומק ממנה וכמה היא קטנה, ולא מבינה.

אך המונולוג של אמלי בחדר האח הבהיר לכולנו שלא מדובר בפראיירית ונקווה שהפרידה הזאת תעשה לה טובה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully