וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של אסף אמדורסקי: "בוא נשאיר את זה נקי, אני מתחננת"

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 14:43

פרסום ראשון: הזמר והיוצר העלה בטעות צילום מסך מתוך התכתבות עם גרושתו, הדר ג'וזפין, בהן היא מבקשת ממנו לסיים את מערכת היחסים שלהם בצורה יפה

אסף אמדורסקי והדר ג'וזפין. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אסף אמדורסקי והדר ג'וזפין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

הפרידה של הזמר והיוצר אסף אמדורסקי מהדר ג'וזפין הצליחה להפתיע אנשים רבים בביצה ומחוצה לה, אך למרות שהוא בדרך כלל מעדיף לשמור את הכל בפנים, הפעם הוא בטעות הדליף את הפרטים הכי רגישים ומיהר למחוק, אך וואלה סלבס רואה הכל.

בצילום המסך שעלה לסטורי בחשבון האינסטגרם של האמן אפשר לראות חלק מהודעה שהוא שלח לגרושת בה נכתב: "אם יש לך מישהו שטס אלייך לברלין ויכול לקחת איתו את הדייסון - אארוז לך עם כל החלפים. אם לא - קני אחד חדש בליגה הגבוה שהגעת...", כך מסתיימת ההצצה למסרון אליו השיבה ג'וזפין.

"זה באמת טקסט ממש יפה. באמת, לא בציניות, אבל זה לא יכול להיכנס בתוך הסכום הזה", כתבה ב-20 למאי, "זה עולה כמעט חצי מהסכום שאתה מבקש ממני לרכוש איתו ציוד".

"אסף, בוא נוריד ממני את הלחץ הזה בבקשה, בוא נסיים את זה יפה. בוא נסגור על 100,000 שקל ותאפשר לי בזמני לקנות מה שיתאים לי, נכון לדירה ולא תחת מכבש, ולבחור את הדייסון שישמח אותי במחיר הכי טוב ולמצוא את שולחן האוכל שיהיה לי דומה למה שיש לי בארץ, ולעשות את הרכישה הזאת כמו שעשיתי לנו באהבה ובקפידה בארץ".

הסטורי של אסף אמדורסקי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אסף אמדורסקי/צילום מסך, אינסטגרם

"אני לא רוצה לקנות סתם דברים בסכום שלא יאפשר לי ובלחץ לא הגיוני. בבקשה בוא נשאיר את זה נקי ויפה, והוגן, אני מתחננת", הסתיימה ההודעה.

מאסף אמדורסקי לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully