וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת-אל תבורי נגד בן-אל: "אמא גמורה ממך, האחיות מאוכזבות"

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 16:20

הריב הציבורי בין בת-אל תבורי לבן-אל ממשיך להחמיר. עכשיו, האחות הזועמת פרסמה שיחות עם אחיה ונשברה מול המצלמה: "לא יכולתי להתאפק"

בן אל תבורי ובת אל תבורי. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בן אל תבורי ובת אל תבורי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"המון פעמים ניסינו להתקרב, ליזום... אף פעם לא טרחת אפילו לענות לנו... הלב שלי מרוסק ממך כבר כמה שנים אבל למדתי לחיות עם זה... ספורות הפעמים שענית לנו להודעות, שלא נדבר על טלפונים, חסימות, לא עשינו כלום חוץ מלרצות להיות לידך", כתבה בת-אל תבורי על אחיה בן-אל קבל עם ואינסטגרם בשבוע שעבר (שבת).

אך למרות המילים הנוקבות נראה שזה ממש לא היה סוף הסיפור. באותו היום בו אמרה את הדברים, קיבלה בת אל הודעה מאחיה, אותה פרסמה היום (חמישי) בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה: "בת-אל היקרה, חבל מאוד שאת מנסה להשתמש בתקשורת נגדי ועוד אחרי כל מה שעברתי".

"אחותי לא היית ולעולם לא תהיי, את רק שואפת להיות. להזכיר לך את הכתבה שכתבת עליי ויצאת עליי? אני מבקש ממך לעולם לא לכתוב לי וגם אם את רואה אותי ברחוב, בבקשה להזיז את הראש. הפרסום לא עלה לי לראש ולעולם לא יעלה, המשפחה שלי פשוט פגומה לצערי".

הסטורי של בת-אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של בת-אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

"אני לעומתך אכבד אותך ולא אענה לך בתקשורת, כתבתי לך בהודעה אישית ומהיום ועד המוות אל תגידי שאת אחותי כי את לא היית מעולם ולא תהיי לעולם", הוסיף בן-אל לב אדום והמשיך: "איך אמרת? חסמתי אתכם? אז מהיום לכל החיים. אוהב המון, בן אל".


"חשבתי שאתה רוצה להשתנות", כתבה בת-אל והוסיפה להגיב על הדברים בסרטון: "אתם שואלים אותי למה אני פונה דרך הרשתות לאח שלי ובמכתבים, ולא פונה אליו ישירות, אז הנה אני אראה לכם למה, תראו את התשובות שלו".

"זאת התשובה שקיבלתי למה שרשמתי וכן הייתי חייבת להראות לכם, ולא התאפקתי גם אחרי כל התגובות שקיבלתי, זה באמת היה חשוב לי להעלות את זה, אם הוא אמר שהוא השתנה, אז איך אתה עדיין ממשיך לענות ככה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הסטורי של בת-אל תבורי/אינסטגרם / צילום מסך

"איך אתה ממשיך להכאיב לנו? איך אתה אומר שנטשנו אותך למרות כל מה שאנחנו מנסים לעשות בשבילך? אמא שלך גמורה ממך כבר, אחיות שלך מאוכזבות ממך",הטיחה בדמעות, "אני כבר מיואשת, אז אל תגיד שאתה עובר שינוי ושהבנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully