וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדנה ארזי נפרדת מאדם: "היה לנו חיבוק אחרון בכיכר החטופים"

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 9:59

אגדת הפופ אדם (חיים כהן) הלך לעולמו הבוקר בעקבות מאבק ממושך במחלת הסרטן וחברתו הטובה ירדנה ארזי נפרדה בכאב: "התמודד עם אתגרים באופן מעורר הערכה והשראה"

הזמר אדם באולפן השקוף של וואלה! NEWS. ראובן קסטרו
הזמר אדם באולפן השקוף של וואלה! NEWS/ראובן קסטרו

"אם אתם קוראים את המילים האלה סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ", נמסר הבוקר (חמישי) מטעמו של הזמר אדם, או בשמו האמיתי חיים כהן, שהלך לעולמו אחרי שנים ארוכות של תרומה לתרבות ולמוזיקה הישראלית.

חברות הטובה והזמרת האגדית ירדנה ארזי הקדישה לו מילים אחרונות בפוסט פרידה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "אדם (חיים) נולד לבמה. הוא היה זמר נשמה רגיש וכריזמטי , שחקן מוכשר ופרפורמר שמסוגל לסחוף כל קהל, וגם איש מקסים מאוד מאוד מאוד גם מאחורי הקלעים".

"הרבה שעות העברנו יחד בין הופעות, ותמיד הרגשתי איתו הכי בבית בעולם, אחוות חיפאים כנראה. מסע חייו לא היה פשוט, היו בו פסגות גבוהות מאוד וגם טלטלות ואתגרים, והוא התמודד איתם באופן מעורר הערכה והשראה"

"הפעם האחרונה בה נפגשנו הייתה בכיכר החטופים. זה היה חיבוק אחרון אחרי כמעט 40 שנה של היכרות מקצועית וחיבה אישית גדולה. לא פלא שגם בדברי הפרידה היפים שהשאיר לאוהביו, הוא הבטיח לפעול למען החטופים גם מלמעלה. הנפש הרגישה והטובה שלו ראתה את האחר תמיד".

ירדנה ארזי ואדם. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ירדנה ארזי ואדם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"בתמונה אנחנו לפני עלייה לבמה בפסטיגל 1988, שבו הוא ביצע את "אל תשכח" שכתב לו אהוד מנור. "אל תשכח, אל תשכח להרגיש ולראות / אל תפסיק לחלום לקוות / אל תשכח אל תשכח לרחם ולבכות / אל תשכח לאהוב ולחיות". והוא חי ואהב, והגשים חלומות, והשאיר לנו שירים יפים ורגעים מופלאים וקווץ' גדול בלב. אדם, אנחנו לא נשכח נוח בשלום על משכבך", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully