וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מתמודד האח הגדול שיקר בנוגע לסטטוס הזוגי שלו? צפו

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 11:11

על אף שרוב דיירי האח הגדול נכנסו על תקן רווקים לוהטים, נראה שיש מערכות יחסים מחוץ לבית עליהן אנחנו מגלים רק עכשיו

השיחה בין פרידה לאור/ערוץ 26 צילום מסך
אור בן דוד. רן יחזקאל,
אור בן דוד/רן יחזקאל
פרידה עוזיאל. רן יחזקאל,
פרידה עוזיאל/רן יחזקאל

מהרגע בו נכנס הדייר אור בן דוד לבית האח הגדול, הייתה זאת פרידה עוזיאל שהכריזה שהוא "בול הטעם שלי". השניים אמנם התחילו ברגל שמאל את היחסים ביניהם, אך נראה שעכשיו בן דוד עסוק בסכסוכים אחרים שנוצרו בבית ובין השניים הייתה סולחה ורגיעה.

במהלך הימים האחרונים צפו ברשת כל מיני קטעים בהם השניים מפלרטטים, אך נראה שלמרות הרצון הטובים של הצופים והגולשים, לאור יש מישהי שמחכה לו מחוץ לבית. על אף שביקשו הדיירים שבבית לדעת את שם המשפחה של ברת המזל, הוא לא הסכים כי חשש שתקבל כמויות לא הגיוניות של הודעות ו"לייקים בפייסבוק".

אמנם היה נראה שפרידה קצת התאכזבה אך היא בוודאי תדע להתעשת על עצמה מהר כמו שכבר ראינו שהיא יודעת לעשות במשולש האהבה שנכנסה אליו בטעות עם הדר שירי ותום ברכה שהיה המודח השלישי של העונה בזכות קבוצת הפייסבוק "סש"א", שאולי תביא גם להדחתה של אורית טנג'י הערב (ד').

השיחה בין פרידה ואור חלק 2/ערוץ 26 צילום מסך

כך או כך יש למה לצפות ובוואלה סלבס יש עדיין תקווה שכניסתה של מלאני למברסקי תזכיר לעידן גלפר שהוא לא חייב להתפשר על אמלי פרי ולקחת מישהי שהוא לא צריך להזכיר לה (ובעיקר לעצמו) כל עשר דקות כמה היא בוגרת, אם זה בגלל שהוא מרגיש לא נעים על הפרש הגילאים או שבכלל במקום ששניהם נמצאים בחיים בגלל הפרש הגילאים והפער במקום בו שניהם נמצאים בחיים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully