וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הפרופיל של בן אל תבורי באתר ההכרויות היוקרתי

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 19:51

בראיון שנתן בן אל תבורי, בו חשף את הפגיעה שעבר, סיפר שהוא גם בדרך חדשה וכחלק ממנה נרשם גם לאתר הכרויות, אז וואלה סלבס מצאה את הפרופיל

בן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

אפליקציית ההכרויות Raya נועדה לאנשים מפורסמים שצריכים לעבור תהליך קבלה ואישור כדי לפתוח בה פרופיל ולהתחיל להחליק ימינה ושמאלה - אה והיא גם מיועדת למשתמשי אייפון בלבד. מי שמתברר החליט לפתוח שם משתמש הוא הרווק הטרי, הזמר בן אל תבורי.

תבורי שיתף לאחרונה בהמון פרטים אישיים על חייו בראיון מרגש במהלך סוף השבוע האחרון (שישי), בין כל הגילויים הקשים והאינטימיים שהגיעו במהלך השידור, ציין הזמר שהוא גם מתכנן להמשיך הלאה אחרי הפרידה מבת זוגו לשעבר, דני לוי, הסטייליסטית הישראלית של קים קרדשיאן, שמתגוררת בארה"ב.

כנראה כחלק מהניסיון להמשיך הלאה משברון הלב, אחד המהלכים המתבקשים היה להירשם ל- Raya. בציוץ של משתמשת ה-X (לשעבר טוויטר) טליה כהן, היא חשפה את הפרופיל של תבורי והופתעה בעצמה: "אוקיי", כתבה. השאלה אם היא יודעת שהמהלך הזה עלול להביא להרחקתה מהאפליקציה?

"לכי על זה, הוא חמוד", השיב אחד הגולשים. גולש אחר התבדח והגיב: "אומרים שאבא שלו מפורסם".

הפרופיל של בן אל תבורי ב-Raya. X, צילום מסך
הפרופיל של בן אל תבורי ב-Raya/צילום מסך, X

כזכור, בנוסף להצהרת הכוונות של הזמר להמשיך הלאה מבחינה רומנטית, הוא גם חשף את ההטרדה המינית שעבר בתור ילד. בתגובה לדברים הקשים, אביו הזמר שימי תבורי, הגיב: "לא יודע מי זה ומעולם לא שמעתי מבן אל, אחרת הייתי מכסח את מי שעולל לו את זה, דואג שישלח לכלא לכל חייו. אני לא מבין איך זה קרה לו ומי עולל לו כזה דבר. אני לא אירגע עד שאני אמצא את האנס הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully