וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ברוך: "אנשים עדיין בוחרים באנשים שהביאו אותנו למצב הזה"

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 11:54

הקומיקאי ציון ברוך התקשה להכיל את משחקי האגו הדוחים שעדיין קיימים בפוליטיקה שלנו, על חשבון החטופים, החיילים, המפונים וכל שאר האזרחים, ועלה למתקפה

ציון ברוך. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ציון ברוך/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

אי אפשר לתפוס את העובדה שהפוליטיקאים שאמורים לשרת את הציבור ממשיכים להיות עסוקים בלשרת את עצמם ולדאוג לאיך יראה הקמפיין הבא, כי גם ילדה ב-12 יכולה לראות איך פתאום צצות הבטחות מכל כיוון שמטרתן לחזק את הבייס של כל צד. אך איך אפשר לחזק אם כל העם עדיין מנסה לאסוף את השברים כבר יותר משמונה חודשים?

גם הקומיקאי ציון ברוך הזדעזע מלשמוע את השיח של חברי הכנסת שעוסקים בפוליטיקות קטנות במקום לשחרר את החטופים ולאפשר לכולנו חיים נורמלים במדינה: "מדהים", פתח את הסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.

"בתקשורת עושים סקר פוליטי, כי אנחנו לא רבים מספיק בזמן האחרון אז... ואנשים עדיין בוחרים באותם אנשים שהביאו אותנו למצב הזה, גם מימין וגם משמאל. אותם פרצופים, אותם "זה לא יושב עם זה", "וזה לא יושב עם זה, אותן מריבות ידועות ש... עושות קרע בעם. עם ישראל, בואו נמצא אנשים חדשים", קרא.

הסטורי של ציון ברוך. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ציון ברוך/צילום מסך, אינסטגרם

ברוך המשיך ושיתף מה הוא מצפה מהדור הבא שינהיג את המדינה: "שנלחמים בזמן שאנחנו עושים סקרים, אנשים טובים, אנשים שקוראים לאחדות, אנשים מתוך העם", חתם.

  • עוד באותו נושא:
  • ציון ברוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully