וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום ברכה במסר ראשון אחרי ההדחה: "לא קל לנשום"

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 15:23

תום ברכה היה הדייר השלישי שהודח מבית "האח הגדול" ובזמן הקצר שהיה בתוכנית הריאליטי הצליח להוציא אצל הצופים לא מעט אמוציות. עכשיו הוא מסכם לראשונה את החוויה

תום ברכה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תום ברכה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ההדחה של תום ברכה אמנם הייתה מתבקשת בהתחשב בכך שהוצג כאילו הוא סובל וגורם לסובבים אותו לסבול גם כן, אך למרות זאת אי אפשר להתכחש לכך שהוא היה דמות דומיננטית שהביאה קווי עלילה טובים לריאליטי.

בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, ניסה לסכם ברכה את החוויה: "היי חברים, אחרי שלושה שבועות שהרגישו קצת כמו שלושה חודשים, אני המודח השלישי של העונה. מודה שהייתי קצת בהלם שלשום כשגיא הזמין אותי לצאת אליו החוצה וכל זה אחרי יומיים שבהם הרגשתי שאני מוצא את המקום שלי ואת עצמי בבית".

"אבל כמו שאני תמיד אומר - זה הפורמט. הכל עדיין מאוד טרי והספקתי רק להציץ בפרקים כמו שאתם ראיתם אותם, כי כשאתה חי את זה, זה מאוד מאוד מאוד שונה. בתוך הבית הכל קורה על 200 קמ"ש ואין שום דבר אפור - אתה חבר או אויב, אתה אוהב או שונא, אתה בעד או נגד, אתה בטוב או רע".

"באמת לא קל לנשום, בטח בזמן שמצלמים אותך 24/7. נכנסתי לבית האח כדי להתנתק קצת מהחיים ולנסות לעבור תהליך עם עצמי, בלי כל מה שבניתי לי בחוץ, כדי להתמודד עם השדים שלי ובראשן מערכות היחסים שלי עם נשים, והאמת שאני מרגיש שרק התחלתי לקלף שכבה ו... בום נגמר".

אלה איילון ותום ברכה. אור גפן,
אלה איילון ותום ברכה/אור גפן

"אז נסחפתי, הסתבכתי והתבלבלתי. הייתי כל כך בעניין שלא הרגשתי איך אני נופל לטעויות של עצמי ורק רציתי רגע לנשום ולהבין מה אמיתי ומה לא. אז לקחתי נשימה והתחלתי לחבר את הנקודות ואז הודחתי. מרגיש שיש לי יותר מידי מה להגיד ולחשף ממה שראיתפ, אבל את המשך ההתמודדות אמשיך בחיים האמיתיים עם תוסנות שנפלו לי ביומיים האחרונים. אני יודעת שהמסע שלי לא נגמר", חתם.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully