וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש לאסף? מיכל אמדורסקי בתמונות חשופות (מאוד)

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 11:35

תקופה ארוכה שלא זכינו לשמוע מהשחקנית מיכל אמדורסקי, שהתרחקה מעין הציבור לתקופה ארוכה. עכשיו, נראה שהיא עושה קאמבק בעזרת תמונות שמתאימות למזג האוויר הלוהט

הסטורי של מיכל אמדורסקי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מיכל אמדורסקי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של מיכל אמדורסקי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מיכל אמדורסקי/צילום מסך, אינסטגרם

תאהבו אותה או תשנאו אותה, כך או כך אי אפשר להתעלם מהאייקון שהיא מיכל אמדורסקי. כנראה בעקבות העובדה שהקדימה את זמנה כמעט בכל דבר שעשתה, התרחקה אמדורסקי מאור הזרקורים וגרמה לוואלה סלבס להתגעגע.

למרבה השמחה במהלך סוף השבוע האחרון (שבת) בילתה אמדורסקי וניצלה כראוי את היום החם כדי להעלות לסטורי שלה בפייסבוק תמונות ביקיני לוהטות בבגד ים שחור וקטן, אך האם היה מדובר במסר לאקס המיתולוגי?

כזכור, בחודש האחרון גילינו שאסף אמדורסקי ואשתו הדר ג'וזפין החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד: "עצוב לי מאוד לסיים את הפרק היפה בחיי עם האדם היפה שאני עדיין כל כך אוהב", כתב בתחילת הפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו והוסיף: "למרות הנסיונות והרצון העז, האהבה, האהבה הנדירה והגדולה, הוחלט שנפרדים".

"אנחנו שוהים, כל אחד מאיתנו בתוך הכאב הפרטי שלו. אבל בתוך הקשיים והצער שהעם שלנו חווה כרגע, אני זוכר שהסיפור הפרטי שלי הוא גרגר קטן מאוד. נותר לי רק להרכין ראש בלב רועד ולקוות לבשורות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully