וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה מיליונים שילם עמוס לוזון עבור חתונת בנו

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 16:05

אם השם עומרי לוזון לא מצלצל לכם מוכר, אז נזכיר שהוא אומנם שחקן כדורגל פעיל, אבל יותר מוכר כבנו של איש העסקים עמוס לוזון. בסוף השבוע הוא התחתן ואירוע רגיל זה ממש לא היה

עומרי לוזון ומעיין באשי. אור גפן,
עומרי לוזון ומעיין באשי/אור גפן
עמוס לוזון ומירי פרידלן. אור גפן,
עמוס לוזון ומירי פרידלן/אור גפן
בר רפאלי ועדי עזרא. אור גפן,
בר רפאלי ועדי עזרא/אור גפן
מיקי בוגנים. אור גפן,
מיקי בוגנים/אור גפן
אדל בספלוב. אור גפן,
אדל בספלוב/אור גפן

הכדורגלן עומרי לוזון, בנו של איש העסקים עמוס לוזון, התחתן עם בחירת ליבו מעיין באשי, בהפקת ענק שהרים מפיק הארועים אילן אשר. אי אפשר שלא לתהות אם מי שהייתה מרימה אם החגיגה יכלה להיות אירית רחמים, לו רק החתונה הייתה מתקיימת לפני שנתיים, אך הרבה מים עברו מאז בנהר.

בינתיים בין האורחים שנהנו מהופעות של אודיה, ליאור נרקיס ועומר אדם שאכלו עם האורחים מקייטרינג פילפל, היו לא מעט מפורסמים - מבר רפאלי ועדי עזרא, דרך מיקי בוגנים, אן זיוי שונית ותומר חמד, ועד אדל בספלוב.

מי שהכי עניינה אותנו היא דווקא הכי פחות מפורסמת והרכש החדש למשפחת לוזון (טוב עדיין לא רשמית, אבל עדיין) הלא היא בת הזוג של לוזון בחודשים האחרונים, מירי פרידלן, שלפי התמונה ועל פי נוכחים באירוע מדובר באהבה של בני עשרים שעפים על החיים.

אם כבר לעוף על החיים אז בטח ניסיתם לדמיין או להעריך כמה עולה חתונה שמופיעים בה כל כך הרבה זמרים, כוללת כל כך הרבה מוזמנים ועיצוב שלא יבייש חתונה של סינדרלה? אז אם נסתמך על כאלו שהפיקו וראו אירוע או שניים, מדובר על השקעה של שישה מליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully