וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: תמיר סטיינמן עוזב את הדרום ואנחנו יודעים לאן

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 16:34

כתב חדשות 12 שכיכב על המסך ברוגע וממלכתיות כשהכל מסביב התפרק עובר מדרום הארץ למקום חדש. אז מי יהיו השכנים החדשים והמפורסמים?

תמיר סטיינמן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמיר סטיינמן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

כתב הדרום לשעבר של חדשות 12, תמיר סטיינמן, כבש המון לבבות עוד מלפני השבעה באוקטובר, אחרי הדיווחים ההירואים שלו במהלך המלחמה, אך אפשר להבין את הרצון שלו בשינוי עליו גילינו היום (א') כשבישר על כך שהוא מסיים את תפקידו ככתב הדרום.

לוואלה סלבס נודע לפני תקופה כי סטיינמן ומשפחתו מעוניינים לעבור למרכז הארץ ולכן גם סטיינמן לא יפעל עוד ככתב לענייני דרום בלבד, אלא ישתלב כמגיש ויסקר את כל ענייני החדשות שעל הפרק. במקרה ורציתם לדעת אם התמזל מזלכם, ואתם הולכים להיות שכנים של המגיש העסוק אז דעו לכם שאומנם מרכז זה לא, אבל מעבר מאיזור שעדיין נמצא תחת איום תמידי למקום פסטורלי ושקט יותר.

סטיינמן ואשתו יעל, יחד עם שני ילדיהם המשותפים, יעברו לתל מונד לפרוייקט חדש במועצה המקומית ואם יגמר להם החלב אז הם תמיד יוכלו לתת קפיצה לזמרת שירי מימון ומשפחתה שמתגוררת באותה המועצה בדיוק.

בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, בישר על המעבר: "לפני למעלה משנה, ואחרי 14 שנים ככתב הדרום, הודעתי למנהליי בחברת החדשות על כוונת משפחתי לעבור לגור במרכז ולהיות קרובים ליתר בני המשפחה. אבל אז הגיע ה-7 באוקטובר ושינה הכל".

דני קושמרו, המהדורה המרכזית של חדשות 12, בארי, 7 באפריל 2024. קשת, צילום מסך
תמיר סטיינמן ודני קושמרו/צילום מסך, קשת

מתוך התהום שאליו נפלנו כולנו, ראיתי זכות ושליחות להשאר ולהשמיע את קולם של תושבי הדרום, ללוות את משפחות החטופים, את אלה שחזרו מהשבי, את המשפחות השכולות, את המפונים והחלטתי להמשיך בתפקידי".

"המחדל, ההפקרה, חוסר התיפקוד של ראשי הצבא והמדינה, השבר הגדול, הזוועות וקולות הזעקה של התושבים הותירו בי צלקות. נמשיך לכאוב עוד שנים רבות, כנראה לנצח. אשאר עם שאלות שלא יניחו לעולם - האם יכולנו לעשות יותר".

"עד שאחרון החטופים יחזור, אתהלך עם משקולת כבדה על הלב. הם חייבים לחזור הביתה כמה שיותר מהר! ואז נוכל להתחיל בתהליך של שיקום ובנייה מחדש. גם אני זקוק לריפוי ושינוי. בקרוב, לפני האחד בספטמבר, תגיע השעה ונעשה בני משפחתי ואני את המעבר. אעזוב את הדרום בלב כואב ועצוב ואמשיך לסקר את המציאות הישראלית המורכבת בכל הארץ ולא רק בדרום ואשתלב בתפקידי הגשה באולפן ובכתבות מגזין ופרוייקטים שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully