וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי ששון על חברו הלוחם שנפל בקרב: "בשורות קשות וכואבות"

עודכן לאחרונה: 21.6.2024 / 14:18

הבוקר התבשרנו על עוד חדשות קשות בעקבות נפילתם של שני לוחמים שחירפו את נפשם למען מדינת ישראל. אחד מהם הוא עומר סמדג'ה ז"ל, בנו של מאמן נבחרת הגברים בג'ודו, אורן סמדג'ה

הפוסט של אורי ששון. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של אורי ששון/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של ירדן ג'רבי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ירדן ג'רבי/צילום מסך, אינסטגרם

אי אפשר להתרגל למציאות הקשה בה עם ישראל נמצא בימים אלה ועם כל "הותר לפרסום" הלב נסדק פעם אחר פעם. הבוקר (שישי) נודע על נפילתם של הלוחמים רס"ל עומר סמדג'ה ז"ל, בן 25, מגנות הדר, ורס"ל סעדיה יעקב דרעי ז"ל, בן 27, מתל אביב.

אחד מהם, עומר סמדג'ה ז"ל, הוא בנו של הג'ודוקא ומאמן נבחרת הגברים בג'ודו אורן סמדג'ה. בעקבות החדשות הקשות מנשוא, אלופי הג'ודו של ישראל נפרדו וניחמו את המשפחה האבלה: "בשורות קשות וכואבות הבוקר", פתח הג'ודוקא אורי ששון את הפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.

"בנם של אורן וליאת היקרים ואהובים נפל בקרבות בעזה. כמה המלחמה הזו קשה וכמה זה כואב שמכירים מישהו מקרוב. משתתף בצער כל משפחת סמדג'ה, יהיה זכרו ברוך".

גם הג'ודוקא ירדן ג'רבי הביעה את תנחומיה: "הלב נשבר לרסיסים. עומר סמדג'ה ז"ל נהרג בעזה. ילד פלא ממשפחה מדהימה. מחבקת אתכם וכואבת את כאבכם. לא נתפס".

הפוסט של פיטר פלצ'יק. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של פיטר פלצ'יק/צילום מסך, אינסטגרם
הפוסט של שגיא מוקי. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של שגיא מוקי/צילום מסך, אינסטגרם

הג'ודוקא פיטר פלצ'יק שיתף בכאבו בפוסט: "הלב מסרב להאמין... אי אפשר לעצור את הדמעות! ילד קסם שלנו שנפל בהגנה על העם ועל מדינת ישראל, אסון גדול! מחבקים את משפחת סמדג'ה היקרים בשעתכם הקשה ביותר. נוח על משכבך בשלום גיבור שלנו".

ליבו של הג'ודוקא שגיא מוקי נשבר גם כן: "הלב כל כך כואב... איך זה קורה שהטובים הולכים? מאז שעומר היה ילד קטן הוא היה אנרגטי, מלא חיים. אני יודע שהשירות הצבאי היה כל כך משמעותי עבורו, הפך אותו לגבר. היה הכי גאה ופעל מהמקום הכי נכון וטוב, התגייס למילואים בגאווה, רצה להחזיר למדינה שלנו ולאזרחים את הכבוד אחרי ה-7/10".

"אין לי כל כך מילים שיסבירו את הכאב, כל הודעה כזאת נוגעת בכל כך הרבה משפחות ואנשים. ליבי עם משפחת סמדג'ה וכל משפחות הנופלים. יהיה זכרו ברוך", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully