וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא בהריון": יובל מעתוק עונה לגולשים הפולשניים

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 16:23

זוכת האח הגדול העלתה סרטון ממסיבה, אך היו גולשים שיותר עניין אותם הקילוגרמים שנוספו למשקלה מאשר תוכן הסרטון. איך היא ענתה להם? צפו

הטיקטוק של יובל מעתוק/טיקטוק / צילום מסך
יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
יובל מעתוק/צילום מסך, אינסטגרם

יובל מעתוק זכתה בעונה האחרונה של האח הגדול בזכות אורך הרוח שהפגינה לאורך כל העונה בבית שמשימתו היא להוציא את המתמודדים מדעתם. גם הפעם היא לא נתנה להערות של אנשים קטנים להפריע לה.

מעתוק, אישה חזקה, לא מתביישת בקילוגרמים שנוספו לה מאז הזכייה, פתחה את המצלמה ופנתה לכל אלו שהעירו לה: "אתמול העלתי טיקטוק ואתם יכולים לראותה כמה מהתגובות שקיבלתי", התחילה את הסרטון שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם והפנתה את תשומת הלב למילים הדוחות: "נראה לי היא אכלה את המיליון", "זה מה שקורה שיש לך מיליון בבנק, את עולה במשקל", ו-"נראה לי שיובל מעתוק בהריון".

"אני בדרך כלל לא מתייחסת לתגובות רעות, אבל כשזה נושאים כאלה רגישים אני כן אתייחס לזה ולכתוב לי אם אני בהריון. אז לא, אני לא בהריון ואם אכלתי את המיליון? לא, אני לא אכלתי את המיליון, פשוט עליתי במשקל וכיף לי, וטוב לי, ואני מעריכה את עצמי ואני אוהבת את עצמי ככה".

יובל מעתוק מגיבה/אינסטגרם / צילום מסך

"אני בחורה שהייתה, לפני האח הגדול, עם פסים בבטן, קוביות מתחת לטבור והיום? נכון עליתי במשקל, וכל הקטע הוא שטוב לי, אני שמחה, אני מאושרת, אני אוהבת את איך שאני נראית. כשאני מסתכלת במראה אני שלמה עם עצמי".

"אז אני רוצה להגיד שתפסיקו להיות עם היד הקלה על המקלדת, כי יש בנות שיראו את התגובות שאתם כתבת לי וזה יפתח אצלן הפרעות אכילה והן יקחו את זה קשה, ואני לא יודעת מה הן יעשו. לי יש את הכוח להתמודד, זה לא מעניין אותי, כל עוד אני שלמה אין בעיה, אבל יש בנות שאם יכתבו להן תגובות כאלה אז אני לא יודעת מה יכול להיות הסוף, די להיות עם היד הקלה על המקלדת ויש דברים יותר מעניינים מהבטן של יובל מעתוק", פריוד קווין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully