וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא של בן אל תבורי עוקצת אותו בחריפות

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 11:47

בן אל תבורי הכריז על חזרתו לעולם המוזיקה יחד עם שיר חדש בו שיתף פעולה עם בנו תו פרינס ואביו שימי תבורי. מי שפחות התלהבה היא אמו, אביבה תבורי, שלא עברה על כך בשתיקה

אביבה ובן אל תבורי. ניר פקין,
אביבה ובן אל תבורי/ניר פקין

קשה לשכוח את הדרמה שהייתה רגע לפני שעזב הזמר בן אל תבורי את הארץ ונעלם לתקופה ארוכה. אם מדובר בפרידה מבן זוגו המקצועי, היוצר סטטיק, או אם היה מדובר בהקלטות הקשות שהודלפו וגררו גם מאבק משפטי בין גרושתו, אורטל עמר והעיתונאי ערן סויסה.

לאחרונה עבר תבורי פרידה גם מבת זוגו, הסטייליסטית דני לוי, שעובדת אצל קים קרדישאן. אחרי שניים של זוגיות ולא מעט מסיבות הוליוודיות נחשקות, השניים אכן הפרידו כוחות והזמר חזר באופן רשמי לארץ. אתמול (שלישי) הוציא תבורי שיר חדש יחד עם אביו שימי תבורי ובנו תו פרינס, בשם "דאדי כאן".

"הרבה זמן חיכיתי לשלב כוחות עם שני אנשים שהכי יקרים לליבי", שיתף את המעריצים עם הוצאת השיר.

אך למרות שאת הסכסוך עם אביו הוא הצליח לפתור, המתח בינו לבין אמו, אביבה תבורי, הגיע היום לשיאים חדשים. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, עקצה: "מדוע הוצמדו הדיברות כבד את אביך ואת אימך ולא תרצח? ללמדך אם יש לו לאדם מזונות בתוך ביתו ואינו מהנה את אביו ואת אמו, אפילו בעודם צעירים ואין צורך לומר בזקנותם, כאילו הוא כל ימין רוצח לפני המקום?".

הסטורי של אביבה תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אביבה תבורי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אביבה תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אביבה תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

מיד לאחר מכן, העלתה אביבה תמונה נוספת עם שני הנכדים שלה מבתה, בתאל תבורי וכתבה: "הגוזלים שלנו". יש שיגידו שזה נראה כמו הבהרה לבנה, למקרה ולא הבין את המסר מהסטורי שהעלתה לפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully