וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקי חושף את ההתקרבות לדת: "מה-8.10 אני מניח תפילין"

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 11:05

הזמרים מוקי ומשה פרץ החליטו לשתף פעולה בפרויקט מרגש ובשיחה צפופה גילה פרץ על ההתקרבות של חברו לדת בעקבות המלחמה

משדר מחווה חגיגי לכוורת של וואלה! תרבות ו-eco99fm, מוקי. ראובן קסטרו
מוקי/ראובן קסטרו

מלחמת "חרבות ברזל" הביאה לחייהם של חלק המון רגשות קשים ואצל אחרים היא הביאה לניתוק, אך מה שמשותף לכולם היא תחושת חוסר האונים אל מול המציאות הביטחונית והפוליטית שנכפתה על אזרחי מדינת ישראל.

עם המשבר אנשים רבים מצאו את עצמם מתקרבים לדת, כמו גם הזמר מוקי ששיתף את הקולגה משה פרץ במהלך פרויקט הצילומים לפרויקט החדש שלהם. הכל התחיל כשפרץ אמר לחברו: "התנגן השיר מודה אני, חלמתי אותך, אמרתי לך שחלמתי אותך, שהילדים שלך ישירו והילדים שלי ישירו, השיר הזה ששרנו זה מה שאני אומר בכל בוקר שאני פותח את העיניים שלי".

בתגובה אמר לו מוקי: "מאז השמיני באוקטובר אני מניח תפילין כל בוקר. בחיים שלי לא אמרתי מודה אני, שמע ישראל, או הנחתי תפילין, מצד אחד יש לי השכן שלי זוג מבוגר שבכל שבת בבוקר נוסע עם הטרקטור ובצד השני בית הכנסת".

פרץ ניגב דמעות אחרי שהתרגש מהדברים מעומק ליבו כשמוקי המשיך: "האנשים הכי בלאדי שיש כל שבת בבוקר אני בבית כנסת. רצו להרוג אותי כי אני יהודי אז אני אהיה סופר יהודי".

טקס פרסי אקו"ם 2019, משה פרץ. ראובן קסטרו
משה פרץ/ראובן קסטרו

בהמשך סיפר פרץ על הכבוד שרכשו בילדתו בשיכון המזרח לסבתו, שגרמה לו להבין שהדלת שלה פתוחה לכל יהודי שחפץ בכך: "שום דבר לא משתווה", סיכם את הדברים בדמעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully