וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני לא שיר אלמליח: מעיין אדם חושפת את בטנה אחרי הלידה

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 16:11

אשת התקשורת ואושיית הרשת שילדה לפני ימים אחדים את בתה השנייה, העלתה סרטון לחשבון האינטסגרם שלה ובו הראתה את הבטן שלה, שלושה ימים אחרי הלידה: "לא חשבתי שככה אני אצא"

מעיין אדם חושפת את הבטן אחרי הלידה/אינסטגרם
מעיין אדם ויובל צלנר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מעיין אדם ויובל צלנר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

אושיית הרשת מעיין אדם הביאה לעולם את קדם, בתה השנייה, רק לפני כשלושה ימים. בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה את הבטן שנשארה: " לא חשבתי שככה אני אצא, יותר בכיוון של שיר אלמליח, אבל כל אחת ומה שאלוהים זימן לה", פתחה את הסטורי שהעלתה לחשבון האינטסגרם שלה.

"אז אני עדיין עם הבטן, אין תינוק עוד בפנים, זהו היא בחוץ. יש עוד בצקות, מאוד. אני הכי מגעילה פה, כולם נראות ממש טוב, אני הכי מגעילה פה".

לא הרבה לאחר מכן, קיבלה אדם הודעה מעוקבת, שפנתה בטעות למשפעינית במקום לשלוח למי שהיא התכוונה: "תראי מה היא הלבישה לה בחום הזה", כתבה. המגישה כמובן לא נשארה חייבת, העלתה צילום מסך וכתבה: "מילא סתם היית רכלנית שנתפסה על חם... יצאת בורה. תינוק בן יומו צריך להלביש בשתי שכבות ארוכות גם בעונה הזו. בטח כשהיא כל היום במזגנים ותפסיקו לבקר אימהות אחרות על כל דבר".

הסטורי של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

אבל לפני שגם אתם מתפוצצים, רגע, יש טויסט.

אחת העוקבות ענתה לה על הסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם: "היי, זאת במקרה אמא שלי והיא התכוונה לשלוח אליי כי אני צריכה ללדת כל רגע, ואמרתי שמוגזם לשים לתינוק ארוך בחום הזה, אז היא רצתה להוכיח לי. לפעמים מה שחושבים שמבינים זה לא מה שמבינים באמת".

אדם העלתה שוב צילום מסך, הפעם מהשיחה עם הבת וכתבה: "וואלה הייתה לי אחלה שיחה עם הבחורה הזאת עכשיו, נכון שבדרך כלל מעבירים ביקורת, אבל השיעור לי ולכולנו לא לקפוץ ישר, כי לפעמים אנחנו לא מבינים את הסיטואציה בדיוק. אז סיימנו בשלום ואהבה", חתמה.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully