וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינת ארליך יוצאת נגד הגינקולוג שהואשם בעבירות מין במטופלות

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 13:35

הגינקולוג גיא רופא הואשם בעבירות מין במטופלות שלו לפני כשנתיים, מאז הספיק להפוך לדמות מוכרת בטיקטוק ועכשיו הוא פתח את המרפאה הידועה לשמצה שלו מחדש. מי שלא עברה על כך בשתיקה היא השחקנית עינת ארליך

עינת ארליך גיא רופא. אינסטגרם / ערן גילווארג, עיבוד תמונה
עינת ארליך גיא רופא/עיבוד תמונה, אינסטגרם / ערן גילווארג

הפרשה סביב הגינקולוג גיא רופא אולי הגיעה גם לפור יו שלכם, בזכות הנשים הרבות שמזהירות מפניו, אחרי שפגע מינית במטופלות שלו לכאורה. מאז שהדברים נחשפו, רופא הפך להיות דמות מוכרת בטיקטוק, שם הוא נותן ייעוץ לנשים בנושאים אינטימיים, למרות ההאשמות נגדו.

לאחרונה העביר הגניקולוג הידועה לשמצה הודעה ובה הצהיר כי לאחר שנתיים בהן הפסיק את פעילותו (לא הדיגיטלית) הוא מתכנן לפתוח מחדש את הקליניקה שלו, שממוקמת בשכונת רמת החייל בתל אביב: "אשמח אם תחזרו להיות תחת טיפולי", הפציר.

בתגובה, השחקנית עינת ארליך תקפה: "אזהרה חמורה", פתחה את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה והמשיכה: "האיש הזה, שמעז לקרוא לעצמו רופא, הוא גינקולוג בשם גיא רופא שלפני פחות משבועיים הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות מין ולמרות זאת בימים האחרונים פתח מרפאה חדשה ופרטית יש לומר ברמת החייל".

הפוסט של עינת ארלין נגד גיא רופא. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של עינת ארלין נגד גיא רופא/צילום מסך, אינסטגרם

"האיש ממשיך להטריד מטופלות באין מפריע, לחזר אחר מטופלות חדשות שתהיינה מן הסתם הקורבנות הבאות וכל זאת אחרי עדויות רבות של נשים צעירות שהותקפו ונשארו ללא הגנה כי משום מה המשטרה לא חשבה להאריך את איסור העסקתו".

"איפה הפרקליטות? איפה משרד הבריאות? והמשטרה מה איתה? מי יעצור את הפושע? בשם הנשים כולן , אני קוראת לכם לפעול להשעייתו של ד"ר גיא רופא לאלתר ! ואתם , הדהדו את שמו של הפושע כדי למנוע פגיעות נוספות . קצנו במאבקים ובטח מהסוג הזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully