וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילה פרו-פלסטינית שלפה סכין על מלכת היופי - ונעצרה

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 11:38

מלכת היופי נועה כוכבא עסוקה בלהסביר את הצד הישראלי ומתמודדת עם אנטישמים על בסיס קבוע, אך הייתה עכשיו שחצתה את הגבול, שלפה עליה סכין, אך עכשיו היא נעצרה. וואלה סלבס קארמה איז א ביצ'

נועה כוכבא מאויימת בניו יורק/אינסטגרם
הפוסט של נועה כוכבא. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של נועה כוכבא/צילום מסך, אינסטגרם

במהלך עוד אחד מהפרויקטים ליצירת שיח מלמד שיבהיר לפרו-פלסטינים מה הם בדיוק הערכים המנחים של כל אחד הצדדים בסכסוך, נתקלה מלכת היופי לשעבר נועה כוכבא גם באישה אנטישמית שעשתה סצנה שנראית כאילו נלקחה מגרמניה של שנות ה-40 ונצבעה מחדש.

"כמות השנאה שאנשים הראו כלפיי היום... רק ניסיתי לקיים איתם שיחות רגועות ושוחרות שלום, אבל זאת חוויה אחרת לגמרי לעבור משהו כזה. אסור לנו לתת לדברים כאלה לקרות", אמרה כוכבא בסיום אותו יום הצילומים בו שוחחה עם המון אנשים שהביעו התנגדות נחרצת לנוכחותה במרחב כולל אחת שהרחיקה לכת כאמור ואפילו שלפה לעברה ולעבר צוות הצילום סכין גדולה תוך שהיא משחררת קללות ואיומים כיד המלך.

זה אמנם לקח כמה חודשים, בהתחשב בזה שהמקרה הוא מחודש מאי האחרון, אך הרשויות בניו-יורק סוף סוף הצליחו לאתר את האישה עם הסכין ועצרו אותה: "לפי המקורות שלנו ב-NYPD, רובי מרזוווילה נעצרה בגין איומים בסכין נגד הדוגמנית נועה כוכבא וצוות הצילומים של Fact For Peace", נכתב בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה יחד עם הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully