וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב חדשות 12 ספד לחברו שנפל ברפיח: "היה מסתכל בגובה העיניים"

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 12:35

כתב חדשות 12 ניצן שפירא נפרד מחבר ילדותו, איתן קופלוביץ ז"ל, שנפל באסון הנמר"ה ברפיח בטקסט קורע לב

ניצן שפירא ואיתן קופלוביץ. אינסטגרם. תיעוד ברשתות החרברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
ניצן שפירא ואיתן קופלוביץ/עיבוד תמונה, אינסטגרם. תיעוד ברשתות החרברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אסון הנמר"ה ברפיח, שהביא למותם של שמונה חיילים, הצליח לשבור לבבות ברחבי כל הארץ. היום (ראשון) הותר לפרסום גם שמו של איתן קופלוביץ ז"ל מהושעיה שבעמק יזרעאל. קופלוביץ היה קצין לוחם בגדוד שיריון 129, חטיבה 8, אך יותר חשוב מכל זה, בעלה של יעל ואבא של בועז הקטן.

כתב חדשות 12 ניצן שפירא, שגדל איתו בהושעיה, ספד לו: "אני מכיר את איתן מאז שהיינו ילדים. החיבור בינינו נוצר בכוח ההליכה יחד באותו השביל הביתה מבית הספר, מהכדורסל ומבית הכנסת. איתן היה איש שיחה, בחור רציני, אמיתי, צנוע בעל לב טוב. למרות שהיה מחזור מעליי, "מהגדולים", הוא תמיד היה מסתכל בגובה העיניים, בצחוק, ברצינות וגם סתם בשיחת חולין".

"לפני כמה שבועות, כמעט עשרים שנה מאז ההליכות המשותפות באותו השביל הביתה, הגענו לשבת אצל ההורים בהושעיה. בצהריים פגשתי את איתן על אותו השביל. הוא היה עם בועז המתוק שנולד לפני שמונה חודשים, לו וליעל".

סרן איתן קופלוביץ ומשפחתו. באדיבות המשפחה
סרן איתן קופלוביץ ומשפחתו/באדיבות המשפחה

"אתמול, בשבת הנוראה צעדו על אותו השביל, ה"מבשרים" בדרך הביתה, לאחר שטיל נ"ט פגע בטנק של איתן במרכז הרצועה. רבים רבים יבואו היום ללוות את איתן בדרכו האחרונה, על השבילים שכל כך אהב. השביל בדרך הביתה לעולם לא יהיה אותו השביל, היישוב הושעיה לא יהיה אותו היישוב. הלב עם המשפחה. יהי זכרו ברוך", חתם שפריא הכאוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully