וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם כהן הרים לאייל גולן וחטף: "מה אם היה מנשנש את הבת שלך?"

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 11:53

הופעותו של הזמר אייל גולן אמש סומנה כהצלחה בביקורות הרבות שהגיעו מהקהל ומהתקשורת, גם הקולגה רותם כהן הרים לו, אך הגולשים פחות התלהבו

רותם כהן אייל גולן. אינסטגרם אלוני מור, עיבוד תמונה
רותם כהן אייל גולן/עיבוד תמונה, אינסטגרם אלוני מור

הופעותו של הזמר אייל גולן תוארה כ"שובו של הזמר הלאומי", ונטען ש"אייל גולן כבש בבלומפילד מחדש את הקונצנזוס". גם הקולגה רותם כהן חשב כך והעלה פוסט מפרגן לחשבון האינסטגרם שלו, בו שיבח את גולן: "אח יקר, הלוואי והיו מהדהדים את ההיסטוריה שאתה עושה, כמו שמהדהדים את ההיסטוריה שלך".

"אומן ישראלי, שעושה כאן מה שלא עושים האמנים הכי גדולים בעולם שמגיעים לאפיזודה חד פעמית, עושה פעם אחר פעם וזה פשוט מעורר השראה".

"אייל הפך את בלומפילד לבית הכנסת הגדול, כינס 30 אלף אנשים לבושים כולם לבן וצרחו יחד "עם ישראל חי", ועוד 50 שירים שאין אחד כאן שאיזה שיר שלו לא שרט לו את הלב לתקופה בחייו. בקיצור אייל אתה פנומנל בעיר נמל ואני אוהב אותך, זזתי לכתוב לך שיר", חתם כהן.

אך עוקבים רבים זעמו על הבחירה להרים למי שבעבר היה מעורב בפרשת "משחקי חברה": "איזה חנפנות! עד היום חשבתי שאתה אחלה גבר! היום אני מבינה שאתה חנפן שמעודד איש שמואשם בדברים קשים מאוד לכאורה!", כתב אחד מהם.

התגובות על הפוסט של רותם כהן. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות על הפוסט של רותם כהן/צילום מסך, אינסטגרם
התגובות על הפוסט של רותם כהן. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות על הפוסט של רותם כהן/צילום מסך, אינסטגרם
התגובות על הפוסט של רותם כהן. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות על הפוסט של רותם כהן/צילום מסך, אינסטגרם

תגובות נוספות כמו: "אם היה מנשנש את הבת הקטינה שלך ולא של מישהו אחר, גם היית מרים לו?", "הורדתי עוקב למרות שאתה אחד החברים הכי טובים של חבר טוב שלי, אתה חנפן ותת רמה, וכנראה גם כמוהו לכאורה! מה ציפינו?", ו-"איפה יש פה אנלייק? אח? האיש והפות-מוביל? האיש שחדר לידו היה אבא שלו עם כמה בנות שבאו כי זה אבא של אייל? זה אח? זה חינוך? נורא הזיכרון לטווח קצר", בלטו גם כן.

מהצד השני היו גם מי שיצאו להגנתו: "לעוד הרבה אנשים (אמנים, תקשורת וכדומה) יש מה ללמוד ממך ועל הפירגון שלך לאחרים. אשרייך!", "כמה פירגון ואהבת חינם!!! תלמדו עם ישראל חי אייל גולן אכן אלוף", ו-"איזה אומן בחסד עליון אתה רותם! קולגה מפרגנת מהלב", כתבו המעריצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully