וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להפוך את לבנון לאבק": עומר אדם נכנס לאירוע

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 20:43

לא מעט סלבריטאים ממשיכים להביע את זעמם על חוסר ההחלטיות של הממשלה והעומד בראשה, וממשיכים לקרוא למקבלי הההחלטות להיות אסרטיבים ולא לחכות בחיבוק ידיים בכל הקשור לגזרה הצפונית

עומר אדם בעצרת החטופים בתל אביב, 14 בינואר 2023. מטה משפחות החטופים, מערכת וואלה
עומר אדם בעצרת החטופים בתל אביב, 14 בינואר 2023/מערכת וואלה, מטה משפחות החטופים
הסטורי של עומר אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עומר אדם/צילום מסך, אינסטגרם

המחדל בגזרה הצפונית של מדינת ישראל ממשיך להעמיק עם כל יום שעובר וגם החיים של הישובים הלא מפונים בחבל הארץ המהמם הזה, הפכו להיות בלתי נסבלים בלשון המעטה. במהלך הימים האחרונים המפורסמים בביצה המקומים סוף סוף משתמשים בבמה שלהם לטובה ומביעים את חוסר שביעות רצון העם בפלטפורמות הגדולות שלהם.

מי שפחות היה עדין ואמר במפורש מה לדעתו צריך לעשות הוא הזמר עומר אדם, שהעלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו ובו כתב על רקע תמונה של עשן סמיך מהצפון: "הגיעה העת להפוך את לבנון לאבק", ואז גם השתמש בפסוק מישעיהו: "ונקף סבכי היער בברזל והלבנון באדיר יפול"".

כזכור, מהשבעה באוקטובר תרם אדם לא מעט למען החיילים, כולל מייזם המוניות אותו שנתן ללוחמים עוד כמה שעות מבורכות בבית במקום להיות תלויים בתחבורה הציבורית שמצבה מתחת לכל ביקורת. האם זה מה שיגרום לקודקודים למעלה לזרז את המלחמה? אנחנו עדיין לא יודעים, אך נראה שלאט לאט כל הסלבריטאים נהיים קצת פחות מאופקים וגם אלו שפחות הביעו דעה בעבר, עושים זאת עכשיו.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully