וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה מנור, אם ילדיו של צביקה פיק ז"ל חזרה לשוק הרווקות

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 20:45

שירה מנור, הלא היא האקסית המיתולוגית ואם ילדיו של צביקה פיק ז"ל, נכנסה לזוגיות לא הרבה אחרי שהיא והכוכב פירוק את החבילה, אך עכשיו זה נגמר

שירה מנור ושי פרייד. אינסטגרם, צילום מסך
שירה מנור ושי פרייד/צילום מסך, אינסטגרם

כולנו היינו המומים כשצביקה פיק ז"ל השיק את בת הזוג החדשה שלו דאז, שירה מנור, דוגמנית בתחילת דרכה וצעירה ממנו ב-37 שנים. הזוגיות הזו נמשכה 18 שנה והביאה גם שני בנים משותפים, אך לפני כשלוש וחצי שנים הזוגיות הזו הסתיימה ומנור החלה לצאת עם שי פרייד.

מנור הכירה את פרייד דרך קבוצת רכיבת האופניים, בה שניהם לקחו חלק ובכל סוף שבוע רכבו יחד למקום אחר בארץ. מאז הזוג חי יחד 3 שנים וכעת, על פי פרסומה של ליאורה גולדנברג, שטרן נראה שזה הסוף. השניים, כך דיווחה, נמצאים במשבר בזוגיות ונראה שזה הולך לכיוון אחד, ולצערנו לא מדובר בקאמבק.

מקורבים לשניים מספרים כי בין יש ביניהם אהבה גדולה והם הצליחו אפילו מהם להסתיר את הידיעה המפתיעה הזאת. כזכור, מנור הוזכרה שוב במדורי הרכילות אחרי תקופה ארוכה של שקט אחרי שהזמר הלך לעולמו בשנת 2022 וסכסוך הירושה המשפחתי הפך לסיפור מאוד ציבורי, זאת אחרי שהתגלה שפיק השאיר את הזכויות ליצירותיו ואת הדירה בבניין היוקרה לשני בניו הקטנים ניל וטים.

צביקה פיק, שירה מנור. אביב חופי
צביקה פיק ז"ל ושירה מנור בשנת 2012/אביב חופי

ואת מי הוא נישל לחלוטין מהצוואה? את דניאלה, שרונה ובנלי, ילדיו הגדולים. בהמשך הגישו בנלי, אמו וגרושתו של פיק, מירית שם אור בקשת התנגדות לצוואה, אך אחרי כל כאב הראש שגרמו לנו, הגיעה המשפחה להסכם שנשאר סודי עד היום.

  • עוד באותו נושא:
  • שירה מנור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully