וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר אלמליח מותקפת: "גם מחדר הלידה את עושה פוטושופ?"

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 11:38

הדוגמנית שיר אלמליח השתחררה השבוע מבית החולים לאחר לידת בתה השלישית, אך זה שהיא נראתה טוב לא גרם לעוקבות להרים לה - אלא להפך

שיר אלמליח אחרי הלידה עם דותן שטרן. דנה אופז,
שיר אלמליח אחרי הלידה עם דותן שטרן/דנה אופז
שיר אלמליח ביציאה מבית החולים. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שיר אלמליח ביציאה מבית החולים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

אנחנו רגילים לראות תמונות של נשים לאחר לידה, כשהן עייפות ותשושות- ובצדק, להביא חיים לעולם זאת לא משימה פשוטה בכלל. אך בכל כלל יש יוצאת מן הכלל, הלא היא הדוגמנית שיר אלמליח, שכזכור הביאה לעולם את בתה השלישית, אחות לשני ילדיה מנישואיה הקודמים.

כשהעלתה הדוגמנית תמונות ראשונות עם התינוק ביציאה מבית החולים, כשהיא לבושה בשמלה ולא מזכירה את הצירים שהיו לה לפני כמה ימים, הטוקבקים לא הפסיקו להגיע.

"ככה לא יוצאות נשים אחרי לידה, זו לא המציאות, אנחנו לא מפליצות והילד יוצא. אנחנו עייפות וכואבות ומדממות. זה בסדר להראות שאת בגזרה אבל אין צורך לקפוץ משמחה", כתבה גולשת אחת ואחרת הוסיפה: "לביים את היציאה מבית החולים כשאת מאופרת מסודרת ובאאוטפיט של יציאה, זאת לא חובה, היית יכולה לצפות שזה יצרום".

למרות העיניים הצרות שחגגו, היו גם לא מעט שהרימו לדוגמנית ואמרו שאין לה במה להתבייש: "את לא אמורה להתנצל" ו-"לא להילחץ מטיפשות של אחרים", כתבו המפרגנים.

שיר אלמליח, דותן שטרן והרופא ביציאה מבית החולים. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שיר אלמליח, דותן שטרן והרופא ביציאה מבית החולים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

אלמליח מצידה שיתפה שהיא אכלה נכון ובריא כל ההריון, וגם לא הפסיקה להתאמן לאורכו: "אני עובדת מאד קשה בשביל להרגיש טוב ולהראות טוב ואם בא לי להתלבש יפה ביציאה מבית החולים ובזמן הלידה שה מה שיהיה, אני לא מתנצלת על מי שאני".

כל שנותר לוואלה סלבס זה לאחל מזל טוב על בואה של הנסיכה הקטנה למשפחה ולהתרשם מכוח הרצון של אלמליח לזוז מהספה, עם הריון או בלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully