וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן שחם בכאב עצום: "קשה לי למצוא את התקווה"

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 9:55

השחקנית והמשפיענית קרן שחם מעולם לא חסכה בדעותיה, אך הפעם מעבר לביקורת הנוקבת, אפשר היה גם לראות את הכאב מאחורי מילותיה

קרן שחם. אינסטגרם, עיבוד תמונה
קרן שחם/עיבוד תמונה, אינסטגרם

חג השבועות האחרון היה לא פשוט לאף אחד מאזרחי מדינת ישראל, על אף שרק לאחרונה צהלנו על חזרתם של ארבעת החטופים ביום שבת האחרון, אי אפשר להתעלם מהעובדה הקשה שעדיין יש 120 חטופות וחטופים בשבי ארגון הטרור חמאס.

גם השיח על חוק הפטור מגיוס, עליו הדיונים ממשיכים למרות הלוחמים שמקריבים את גופם ונפשם בקרב יום-יום, לא עוזר לתחושה הכללית ולקרע שרק מעמיק. השחקנית והמשפיענית קרן שחם העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, ושיתפה בתחושות שעלו אצלה אחרי שיחה עם אישה חרדית שבעלה לחם במלחמת יום הכיפורים.

"הרקע שחור כי זאת התחושה שלי עכשיו", פתחה את הדברים והמשיכה: "לפני שבוע ישבתי בקליניקה של רופא הפוריות שלי. מנהלת הקליניקה, יעל המדהימה, סיפרה לי איך נשארה לבד בבית עם ילדה קטנה בזמן שבעלה נלחם במלחמת יום הכיפורים. יעל היא חרדית. אין לי בעיה עם הציבור החרדי", הבהירה.

הסטורי של קרן שחם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קרן שחם/צילום מסך, אינסטגרם

"יש לי בעיה עם המנהיגים שלו ועם קבוצת מיעוט קיצוני מתוכו, כמו שיש לי בעיה עם כל מיעוט קיצוני. יש לי בעיה עם המנהיגים של המדינה הזאת, שמשתמשים בנו, בעם הנפלא הזה, כדי לקדם את עצמם ואת האינטרסים העקומים שלהם".

"כואב לי על מה שקרה לנו, נשבר לי הלב שזאת כבר לא אותה ישראל בה גדלתי. אני לרוב בן אדם אופטימי, אבל כרגע קשה לי מאוד למצוא את התקווה. אין דבר שאני רוצה יותר מלגדל את הילדים שלי פה ומצד שני, לא עולה על דעתי לגדל את ילדיי בו חייהם נחשבים יותר מחיים של אחרים. אלו לא הערכים עליהם הם יגדלו, נקודה".

"אני שולחת חיזוקים וסליחה ענקים לארבעת המשפחות שהתפרקו הלילה בזמן שהמנהיגים של המדינה התעסקו בלפרק אותה. החיים של הבנים שלכם לא שווים פחות מחיים של אף אחד! יהיה זכרם ברוך".

  • עוד באותו נושא:
  • קרן שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully