וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחבלה חדיד": בלה חדיד טענה שחגגו לאלמוג מאיר בשבי

עודכן לאחרונה: 12.6.2024 / 20:45

חזרתם של ארבעת החטופים ביום שבת האחרון במבצע חילוץ הירואי הצליחה לרגש את כל עם ישראל, אך נראה שבלה חדיד ניצלה את ההזדמנות כדי להפיץ פייק ניוז - שוב

בלה חדיד. X, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בלה חדיד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, X

פעם אחר פעם הדוגמנית המנותחת בלה חדיד מבלבלת ביקורת לגיטימית בהפצת אנטישמיות, חצי אמיתות ואפילו שקרים על מדינת ישראל ואזרחיה לכל 61.3 מיליון עוקביה. הפעם היא החליטה לקחת את הדברים עוד צעד קדימה ולעוות את דבריו של אלמוג מאיר, שחזר ביום שבת האחרון משבי ארגון הטרור חמאס במבצע צבאי מלא גבורה.

"החטוף הישראלי שחזר חשף שחמאס אפו לו עוגת יום הולדת במהלך שהותו בשבי", נכתב בפוסט שהעלתה חדיד לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. כמובן שלכל אדם עם מוח ברור שהחגיגה הזאת הייתה לא יותר מלוחמה פסיכולוגית שפלה ושטנית, אך לא נראה שזה משנה לדוגמנית המנותחת.

"לא יודע מי צריך יותר זמן בתנור היא או העוגה כי שתיהן לא אפויות", כתב גולש כועס שממש לא היה היחיד. תגובות נוספות כמו: "כאילו זה נשמע למישהו הגיוני שבחור בשבי וזה שהכינו לו עוגה. הוא בשבי מה מוסרי בזה?! היא מעלה את זה וכולם יגידו אוווו איזה חמודים? איזה פסיכופטית!", ו- "מילא לתמוך בחפים בפשע אבל לתמוך ככה בפומביות בחמאס זה כבר גועל ברמה אחרת", כיכבו גם כן.

הסטורי של בלה חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של בלה חדיד/צילום מסך, אינסטגרם

אל מול ההמון הזועם, עמדה גולשת קצת יורת פרקטית ומעורה בפרטים: "מה עם דיווח המוני על המחבלה הזאת? דרך אגב - למי שרוצה קצת חדשות טובות, אבא של הפוסטמה הזאת, מוחמד חדיד, הגיש בקשה לפשיטת רגל (נוספת) בחודש שעבר. כנראה בול בזמן לקבל כסף מהקטארים. טפי על המשפחה הזאת".

  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully