וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל בספלוב: "ראש הממשלה החזיר את החטופים, לא ההפגנות"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 14:51

בזמן שכולנו התרגשנו ושמחנו על חזרתם של ארבעת החטופים על ידי החילוץ המדהים של צה"ל, היו כאלה שהרימו לראש הממשלה, וכן, היו כאלה שגם יצאו נגדו

אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
אדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם

את המשפיענית אדל בספלוב אנחנו מכירים לא מעט וגם הדעות הפוליטיות שלה ממש לא זרות לאף אחד. אתמול (שבת) כשחולצו ארבעת החטופים היא התרגשה, בכתה ושמחה כמו כל עם ישראל, אך גם פרגנה לראש הממשלה בנימין נתניהו, שמיהר לנכס לעצמו אחריות על החזרתם של החטופים.

"את החטופים האלה לא החזירו ההפגנות, לא הקריאות לעסקה עכשיו, לא הדרישות להפסקת אש, לא כל בעלי הקונספציה התבוסתנית, לא כל מחוללי הכאוס והחורבן. את החטופים החזיר ראש הממשלה, מנהיג דגול! נחוש ואמיץ, קיר ברזל שיודע לעמוד מול לחצים פנימיים ובינלאומיים אדירים!".

"ראש הממשלה שהאמין בכוחם של הלוחמים ונותן לצה"ל לנצח! את החטופים האלה החזירה הקונספציה שרק לחימה עוצמתית תחזיר אותם הביתה! ראיתי את זה בטלגרם וכל זה נכון!", חתמה אחרי בדיקת מקורות קצת מפוקפקת.

בספלוב לא שכחה להוסיף גם עקיצה על הצהרת בני גנץ, חבר הקבינט, שנדחתה בעקבות החדשות המשמחות: "קולטים? זה היום האחרון של התאריך שהוא אמר, מגיע לו! אסור להתעסק עם בורא עולם, אסור! אם בורא עולם בחר בנתניהו להיות המנהיג במלחמה כזאת זה לא סתם". וואלה סלבס שוקלת הקמת מימון המונים לקורס גאופוליטיקה שמתמקד במזרח התיכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רומי גיאור. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
רומי גיאור/מערכת וואלה, מערכת וואלה!
הסטורי של רומי גיאור. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רומי גיאור/צילום מסך, אינסטגרם

מי שפחות התחברה למסרים של המשפיענית היא יוצאת הריאליטי רומי גיאור, שהעלתה צילום מסך של ראש הממשלה נואם לאחר המבצע וכתבה: "צבוע. שום חטוף לא טרחת לבקר אבל מבצע כזה מרשים ומוצלח, זה היח"צ הכי מהמם לקמפיין הבחירות הבא שלך".

"אז ברור שתרכב על הסוס נועה ארגמני חטופהבפרופיל גבוה. כמובן שתרוץ להצטלם. עכשיו אתה יודע לשבח את הצבא פתאום, את השב"כ פתאום. אתה בדיחה", זעמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully