וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר טבוך הותקף: "תוריד את הכיפה, תתבייש"

עודכן לאחרונה: 7.6.2024 / 14:38

הזמר והשחקן, שהלהיט שלו פוקד את תחנות הרדיו, לא האמין שאלו יהיו התגובות להופעתו אתמול בעצרת הגאווה והתקווה שנערכה בתל אביב

שחר טבוך כבר מזמן לא רק כוכב ילדים. בחודשים האחרונים הלהיט שלו ושל אגם בוחבוט "נאדי באדי" נמצא בין המקומות הראשונים במצעדים ובתחנות הרדיו. לאחרונה גם יצא תבוך מהארון ואף חשף את הזוגיות שלו עם המפיק המוזיקלי אמיר אהרון שמבוגר ממנו ב-6 שנים.

אתמול הוא גם סימן וי על צעד משמעותי בחייו כשהופיע בעצרת הגאווה והתקווה שנערכה בפארק צ'ארלס קלור בתל אביב, שהופקה על ידי מפיק העל שמעון שירזי ועיריית תל אביב ושודרה בשידור חי כאן בוואלה.

טבוך הופיע עם כיפה וציצית והראה שאפשר להיות גאה בכל מיני צבעים וסגנונות וכן, גם כאדם דתי - אך לדבריו, לא כולם קיבלו את זה כמו שצריך והיו כאלה שתקפו אותו.

"אתמול היה אחד הימים החשובים בחיים שלי" כתב טבוך והמשיך "בדרך להופעה צעקו לי 'תוריד את הכיפה, תתבייש' ועוד קללות וזה רק פירור מהמילים המתוקות שאני חוטף יום יום. אולי זה כואב אבל לא אכפת לי".

"לא משנה מה יגידו לי כל יום" המשיך טבוך בגאווה, "כל יום, כל קללה, כל עלבון, כל תגובה! כל שנאה! אני יודע שאני ילד של אבא ואני אמשיך לעשות הכל כדי שתהיה גאה בי". וואלה סלבס בטוחה במיליון אחוז שאלוקים גאה בכל אדם וממש לא משנה מהן בחירותיו האישיות, אהבה זו אהבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully