וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו קצין על הדיירים החדשים: "חיים יזכה בגלל שהוא נמוך קומה"

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 15:15

הדיירת הבולטת מהעונה הקודמת הביעה את דעתה על הדיירים החדשים בבית האח הגדול ונראה שהייתה לה בטן מלאה

סתיו קצין. רן יחזקאל,
סתיו קצין/רן יחזקאל

העונה הקודמת של האח הגדול סבבה כולה סביב דיירת בולטת אחת, סתיו קצין כמובן, שאמנם הגיעה לגמר אבל סיימה לבסוף רק במקום השני והמאכזב.

לכבוד עליית העונה החדשה של התכנית המצליחה, קצין נשאלה על ידי העוקבים מה דעתה על הדיירים החדשים בבית שהיא מכירה היטב, והיה לה הרבה מה להגיד: "חיים נמוך הקומה ממש בחור ממש טוב, מזכיר קצת את יובל מעתוק", פתחה קצין וכבר סימנה את הזוכה של העונה, ולא בטוח שהסיבה לכך תעבור חלק ברשתות החברתיות. "חיים יקח את המיליון גם בגלל היותו נמוך וגם בגלל היותו חמוד", הימרה יוצאת הריאליטי.

ומה דעתה לגבי יתר הדיירים?

"התאומים ממש משעממים, הם לא אפויים עדיין לתכנית ריאלטי", עקצה קצין. בהמשך הוסיפה עקיצה גם לדייר מהעונה שלה, גיא איתן שפרש כזכור אחרי תקופה קצרה בבית ועל הדרך גם כמה מהדיירות שהיו איתו ביחד בעונה: "אור בן דוד ערס חמוד, חי בסרט שיסדרו לו את הארון, מזכיר את גיא איתן שכל המתלהבות סידרו לו את הבגדים".

הסטורי של סתיו קצין על דיירי העונה החדשה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של סתיו קצין על דיירי העונה החדשה/צילום מסך, אינסטגרם

ההשוואה לאיתן לא הסתיימה כאן, והמשיכה גם עם דייר נוסף: "תום נראה שתקוע בגיל 25, חיי לילה בכל יום, ככה לא מתחתנים, בגלל זה רווק בגיל 41, כמו גיא איתן יוצא רק עם ילדות בנות 20".

"פרידה וקוקו יעשו את העונה, אני כבר רואה פרידה רבה על כל דבר. קוקו תילחם על דברים עקרוניים", קבעה. גם בן ויארניק "זכה" להיות מוזכר בסטורי שהעלתה קצין, כשדיברה על בן אדם: "נראה סוג של חנון, איבד אותי בתעודת זהות, ממש שיעמם אותי".

"נראה לי שהוא יהיה סוג של מגונן על החלשים בבית, הוא אמר שהוא טוב עם בני אדם, אבל הוא לא הבין שאי אפשר להיות טוב לכולם, עד שיקלוט שזה פוגע בו ויעבור ל"מקובלים", מזכיר לי את בן שהיה בעונה שלי, לא נראה לי שהוא יחזיק מעמד בבית", הימרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully