וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית מיה דגן נגד מירי רגב: "נשמה את לא מאה"

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 12:56

ההתבטאות של שרת התחבורה מירי רגב, בה היא מהללת ומתגאה בתפקוד הממשלה, עוררה לא מעט תגובות וממים ברשתות. גם השחקנית מיה דגן לא נשארה חייבת ועקצה

מיה דגן נגד מירי רגב. צילום מסך כאן 11 / מערכת וואלה, עיבוד תמונה
מיה דגן נגד מירי רגב/עיבוד תמונה, צילום מסך כאן 11 / מערכת וואלה

"הממשלה הזאת עשתה בשנה הזאת דברים מדהימים, דברים מדהימים. כל כך הרבה אנשים נמצאים במלונות, הכל ממומן במימון הממשלה. שמנו תקציבים לשיקום הצפון והדרום. אנחנו הבאנו תקציבים לרכבת מקריית שמונה ועד אילת. עכשיו פותחים מערכות חינוך ובונים בתי ספר", התגאתה שרת התחבורה מירי רגב בראיון שקיימה הבוקר (רביעי).

מי שניסתה להעיר את השרה רגב מהמציאות המקבילה בה היא כנראה חייה היא השחקנית מיה דגן, שמעולם לא חסכה בדעותיה הפוליטיות והעלתה סטורי בפנייה לשרה: "ואוו מירי איזו מדהימה את, שיאללה בחיי. פיה. תודה תודה תודה" עקצה דגן בציניות.

"למפונים מעולם לא היה כל כך טוב. אגב, הם היו מודים לך בעצמם, אבל הם בדיוק רוקדים אגדודו בבריכה של המלון. מה קורה מירי נשמה? את לא מאה, אה? לא המגבון הכי לח בחבילה, לא העיפרון הכי... בואי".

"את לא השליח הכי מהיר של וולט. בואי קבלי עצה ממני בחינם, כי נראה שהיועצים שלך בחופש - שקט. טוב? לא לדבר. כל מילה שלך מיותרת. ליטרלי. מיותרת".

הסטורי של מיה דגן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מיה דגן/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של מיה דגן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מיה דגן/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן הוסיפה השחקנית וענתה לשאלות הגולשים: "שואלים אותי פה למה לא תייגתי את מירי רגב... זה לא משהו אישי, באמת שניסיתי ולא הצלחתי. נראה שהיא במקום בלי קליטה ולא ממש מחוברת", עקצה דגן פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully