וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן קיבל ד"ר של כבוד וחטף: "בושה, פרס למי שהשתמט מצה"ל"

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 18:58

הזמר אביב גפן קיבל תואר ד"ר של כבוד לפילוסופיה מאוניברסטית בר אילן, אך מי שפחות התרגשו ואפילו זעמו היו הגולשים ברשתות החברתיות שקטלו את הבחירה בו

הזמר והמוזיקאי אביב גפן מקבל תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד מאוניברסיטת בר-אילן, 4 ביוני 2024. אסף אופק,
הזמר והמוזיקאי אביב גפן מקבל תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד מאוניברסיטת בר-אילן, 4 ביוני 2024/אסף אופק

"אמנות זה לא מה אתה רואה. אמנות זה איך אתה רואה את הדברים. דווקא לקבל מכם את התואר הוא סמל למה שישראל זקוקה לו היום יותר מתמיד, שזה הכלה, סובלנות, פיוס ואחדות בעיקר. לכם, היוצרים הצעירים", אמר הזמר אביב גפן אמש (שני) בנאומו, אחרי שקיבל תואר ד"ר של כבוד מאוניברסיטת בר אילן.

"אל תפחדו לומר את דעתכם גם אם היא לא פופולרית. תרגיזו, תשאלו, תחקרו, אל תפסיקו לנענע את העץ של הדמיון. אל תחפשו זרקור - תאירו עם השירים שלכם מקומות חשוכים", הפציר גפן והוסיף: "את התואר הזה אני רוצה להקדיש לאבא שלי".

למרות ההתרגשות הרבה של הזמר עצמו והמשפחה, הטוקבקיסטים ברשתות החברתיות תקפו: "למה לא? מישיבות חרדיות שוללים תמיכה של 700 שקל בחודש למי שלומד תורה במקום ללכת לצבא, אבל החילונים נותנים תארי דוקטור למי שהשתמט", כתב אחד.

בנוסף היו מי שכתבו תגובות כמו: "כמה נמוך מוכנה אוניברסיטה בר אילן לרדת. בושה וכלימה להעניק ד"ר כבוד ליצור עלוב זה. מספיק עם התקפלויות", ו-"בזמן שכולם מעלים על נס את הצורך להתגייס לצה"ל, המשתמט מקבל כבוד! בושה".

קוויק: אביב גפן בהופעה/ניר יהב

מהצד השני, הייתה מי שיצאה להגנתו ותקפה את הממשלה: "יותר הגיוני מבן גביר כשר בטחון פנים וסמוטריץ כשר אוצר או ביבי כראש ממשלה אחרי הטבח ואי תפקוד ממשלת הג'ובים". יחד איתה, הייתה גולשת נוספת שניסתה לברך ויצאה מקללת : "האמת מפרגנת, זמר לא משהו. מאוד אוהבת את שלמה ארצי, אריק איינשטיין, מתי כספי, זוהר ארגוב, אביהו מדינה ואייל גולן ענקיים".

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully