וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן הראל בדמעות: "ההורים שלי בעצבות מאוד גדולה"

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 18:56

הדוגמנית והמגישה נופשת מעבר לים עם אורי לייזרוביץ' והשניים חושפים את רגשותיהם בכל הנוגע למצב הקשה השורר בחייהם האישיים מאז השבעה באוקטובר

הראיון של ירדן הראל ואורי לייזרוביץ'/מערכת וואלה סלבס

"כולנו כאן טיילנו מול העיר ומול הים וקיבלנו את החדשות הנוראות האלו", כך שיתפה אותנו המגישה והדוגמנית ירדן הראל. "אנחנו כל כך מחכים לחטופים ואז אנחנו מקבלים את הבשורות ואז אתה כובה".

המצב במדינה לא פשוט (בלשון המעטה) ותופס כל אחד מאיתנו בנקודה כזו או אחרת. הבשורות הרעות על ארבעת החטופים שנרצחו ועל השריפות בצפון, תפסו את ירדן הראל ואורי לייזרוביץ' בעוד יום עבודה, רק שהפעם העבודה הייתה הרחק מהבית.

השניים טסו יחד במסגרת נסיעה שיווקית של חברת ביטוחי נסיעות לקלאב מד צ'פאלו שבסיציליה, והעצב כאמור, ניכר גם שם. "לקח לי זמן להבין את המצב", שיתף השחקן והקומיקאי, "בהתחלה זה היה כזה מה כן? איך מתניעים? איך תופסים את הכוחות?".

לייזרוביץ הפך לאבא בפעם הראשונה חמישה ימים בלבד לאחר שהמלחמה פרצה. הוא ובעלו ארז הביאו לעולם את בנם ארד בהליך פונדקאות בארצות הברית.

אורי לייזרוביץ'. ניר פקין
אורי לייזרוביץ'/ניר פקין
ירדן הראל. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ירדן הראל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"ההורים שלי לא מעט במרחבים המוגנים בנהריה שם הם גרים. בשבועות האחרונים העיר מקבלת הרבה טילים", שיתפה הראל על מצב עיר הולדתה.

"יש כאן הרבה שאלות גם ביחס לצפון, אנשים שעקורים מהבית שלהם חודשים על גבי חודשים. צריך לקבל תשובות, אנחנו נמצאים בחוסר ודאות, מתקשים להכיל את הכל והחלק הכי קשה הוא שזה ממש הפך לחלק מהשיגרה שלנו", סיכמה הראל.

לייזרוביץ אופטימי, אך חושב שצריך לעשות שינוי: "שום קרב הוא לא אבוד, אבל אני חושב שצריך להשתמש בטקטיקות חדשות. כאילו אם אתה עושה את אותו הדבר ואתה מקבל את אותה תוצאה, אתה צריך לשנות טקטיקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully