וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאת האח הגדול יובל לוי: "נוף ילדותי עולה באש"

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 11:49

יוצאת האח הגדול יובל לוי העלתה מסר עצוב וכואב לנוף הצפוני מולו גדלה ועולה בלהבות, בעקבות ההפקרות של החזית מול לבנון

יובל לוי מותאם לבוקסה. רן יחזקאל, עיבוד תמונה
יובל לוי/עיבוד תמונה, רן יחזקאל

יש מצב שחברי הממשלה מאזינים לאחרונה הרבה לשיר "שימי פס" של עדן חסון ואלה לי להב, כי בשלב הזה מרגיש כאילו מדובר במדיניות של הפקרות ולא רק רצף של "טרגדיות" כביכול.

יוצאת האח הגדול יובל לוי, שגדלה במרחבים היפים של הצפון, שהפכו למעושנים ומפוייחים, לא יכלה להחזיק בליבה את התחושות הקשות שמגיעות עם צפייה בנוף ילדותה נחרב: "רגע לפני שאני עוצמת עיניים, אני מריצה בעיניי רוחי פיסות רופפות של ילדותי, נאחזת בשאריות העולות באש. הצפון שלי בוער בדממה, בקול פצפוץ. אני נשרפת מבפנים, זכרונותיי בעפר", כתבה בסטורי שהעלתה היום (שלישי) לחשבון האינסטגרם שלה.

לאחר מכן פרסמה לוי גם סרטון של תיעוד הנזק המטורף: "הוא אומר פה שזה ממשגב - הוא מתכוון למשגב עם, שזה קרוב לגבול. הרבה מתבלבלים וחשוב לתקן (אני ממשגב): השריפות אתמול לצד האדישות של הממשלה הצביעו שוב על המציאות העגומה שלנו".

הסטורי של יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם

"מנהיגנו מפהקים אל מול מדינה שלמה שעולה בלהבות, כי במה הם עסוקים? אה כן. בן גביר היה בהופעה בבריכת הסולטן וביבי, כהרגלו בקודש, התעסק בעצמו - לו"ז חגי שבועות ונאומים פופוליסטיים עתידיים. פאן!".

"בזמן שהממשלה מתמהמהת מלהסכים לעסקה, כדי למשוך זמן ולחזק את כהונתה על ידי מלחמה אינסופים (ובינתיים חטופינו חוזרים בארונות), סינוואר מתמהמה גם הוא בקבלת העסקה כי "המלחמה מוציאה את ישראל רע בעולם" וזה כידוע, טוב לעסקים".

"נראה שאנחנו, אנשים הקטנים, נותרנו חסרי אונים בין הפטיש לסדן. תקועים בין שני גופים שמזינים זה את כוחו של זה - במקום להזין אותנו. משמשים כקורבן לשימור האינטרסים של המנהיגים הללו. אנחנו כלום מלבד כלים במשחק, דמויות בתפאורת חייהם".

sheen-shitof

הכל מתחיל באבחון

בשורה לסובלים ממיגרנות: ככה תוכלו לחזור לחיים נורמליים

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הסטורי של יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם

"נראה שמנהיגי שני הצדדים מעדיפים אותנו מתים, ישראלים ופלסטינים כאחד, כל עוד זה מחייה את האינטרסים של עצמם. בא לי לצרוח מכעס וחוסר אונים", חתמה את רצף הסטוריז בתסכול ניכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully