וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל מתחננת לביידן: "אל תעזוב אותנו"

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 10:24

אפשר לספור על כף יד אחת את כמות הפעמים בהן דנה אינטרנשיונל הביעה את עמדותיה האישיות במהלך המלחמה, אבל עכשיו היא שוברת שתיקה בפוסט שמוקדש כל כולו לנשיא ארצות הברית

דנה אינטרנשיונל. עופר מנחם,
דנה אינטרנשיונל/עופר מנחם
דנה אינטרנשיונל. יח"צ עופר מנחם,
דנה אינטרנשיונל/יח"צ עופר מנחם
הפוסט של דנה אינטרנשיונל. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של דנה אינטרנשיונל/צילום מסך, אינסטגרם

ההצהרה של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בנוגע לעסקת החטופים ממשיכה להדהד ולגייס תמיכה ציבורית בארץ ומן הסתם, גם בעולם. מפורסמים רבים משתמשים יותר ויותר בבמה שהם זכו לקבל כדי להשאיר את הנושא בשיח הציבורי.

בפוסט שהעלתה דנה אינטרנשיונל לעשרות אלפי העוקבים שלה מרחבי העולם, הודתה הכוכבת הבינלאומית לנשיא: "בשם עם ישראל אני רוצה להודות לך אדוני הנשיא. התוכנית שלך כל כך חכמה ונכונה, וזה מה שאנחנו באמת צריכים לעשות. אתה חבר אמיתי, ואתה קול עם הרבה שנים של חוכמה והבנה של האזור שלנו, כמו שעושים מעטים".

"אנחנו שבויים של קואליציה של ימין קיצוני. ישראל החופשית, הליברלית והנאורה מתביישת שזה המצב ושהם לא מקבלים בהכרת תודה על הצעתך, אבל בינתיים אל תעזוב אותנו. תיזכר בתולדות ימי ישראל כמי שהציל אותנו מאסון גדול. אנו איתך אדוני הנשיא בתודה והערכה ואהבה. כרגע, אין לנו על מי לסמוך, רק בך. אל תוותר. הפסקת אש עכשיו, החזרת בני הערובה, הסדר אזורי וחשיבה על היום שאחרי המלחמה. ביחד ננצח", חתמה עם סמל מאבק החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully