וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג מגיבה בדמעות: "לא הייתי מאושרת עם אייל גולן"

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 13:14

המשפיענית דניאל גרינברג אמנם ניסתה לעקוץ ולהכחיש את השמועות על המשבר בינה לבין אייל גולן, אך אחרי שאי אפשר היה להתכחש לעובדות, היא פרקה קבל עם ואינסטגרם

דניאל גרינברג אייל גולן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דניאל גרינברג אייל גולן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

הבוקר (ראשון) הרוחות ברשתות החברתיות סערו אחרי שפעם נוספת המשפיענית דניאל גרינברג ואייל גולן החליטו להפריד כוחות באופן רשמי, למרות שוואלה סלבס סיפרה לכם על תחילת המשבר שהוביל לפרידה עוד לפני שלושה שבועות.

בסטורי שהעלתה המשפיענית לחשבון האינסטגרם שלה, היא הגיבה על כל הסערה: "היי יפות שלי, האמת שהדיירקט מפוצץ בהודעות ואני יודעת שלא יהיה לי זמן כל היום פשוט להתעסק ולענות, וגם להתעלם מכן זה לא משהו שאני יכולה. אז קודם כל חשוב לי להגיד לכן תודה שאתן הדבר הכי מדהים עלי האדמות וההודעות שלכן, והחום, והאהבה זה משהו שהוא לא נורמלי".

"אז כן, בתקופה האחרונה היו המון המון שמועות והיו הרבה כתבות, ודברים שאני אישית ניטרלתי והורדתי כדי באמת לגרום לעצמי לאיזשהו שקט, להתעסק בכל הדבר הזה כמו שאני רוצה. אז כן, אז אייל ואני החלטנו להפריד כוחות. זה לא דבר פשוט, זה לא דבר קל".

הסטורי של דניאל גרינברג על הפרידה מאייל גולן/אינסטגרם / צילום מסך

"במיוחד לא שיש ילדים בתמונה ובעצם הסיבה העיקרתי שהחלטנו לעשות את הקאט הזה, זה בגלל שיש לנו שני ילדים שצריכים הורים שמחים ומאושרים, ושטוב להם. הורים שבאמת יהיה להם את כל האנרגיות וכל הכלים כדי להעניק להם חום ואהבה ושמחה וכל מה שצריך. וכשבן אדם לא טוב לו במקום שהוא נמצא בו, הוא לא יכול להיות טוב לסביבה".

גרינברג סיימה את המשפט ופרצה בבכי: "כן, אני דומעת כי זה לא דבר פשוט ולא דבר קל. אבל ממש ממש חשוב לי שתדעו שזאת החלטה משותפת של שנינו מתוך הבנה משותפת שמגיע לשנינו משהו אחר, לנפש שלנו".

"נראה לי בחיים לא קרה דבר כזה שבכיתי והתפרקתי בסטורי אבל אני חושבת שגם לצייר איזשהו כוח שלא קיים זה גם לא פייר, כי איפשהו בפלטפורמה הזאת אתן שואבות ממני המון כוחות ואני שואבת מכן, אז אני לא רוצה לצייר לכן שהכל טוב והכל בסדר כי זה לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דניאל גרינברג אייל גולן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דניאל גרינברג אייל גולן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"אבל ההחלטה היא פשוט חד משמעית וזהו, והנה פעם ראשונה אתן רואות אותי בוכה בסטורי, וואו, אבל זה מרגיש לי המקום הכי בטוח לדבר איתכן על דברים. זהו, אז אני אוהבת אתכן המון המון וחשוב לי שתדעו שאני גם מאוד מאוד אוהבת את אייל וכל החיים אדאג לו ואשמור עליו, והוא יהיה החבר הכי טוב שלי לכל החיים, ואנחנו נגדל את הילדים שלנו בצורה הכי טובה שיש וזהו, שיהיה לנו רק טוב", ניסתה המשפיענית לחתום בנימה אופטימית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully