וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הסרטון האלים: איציק זוהר ומיטל אדרי נצפו צמודים

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 13:49

הכדורגלן לשעבר איציק זוהר ובת זוגו לשעבר מיטל אדרי, סיימו את מערכת היחסים שלהם עם הרבה דם רע ותלונה בה מואשם בתקיפה שהגיעה מצד נערה בת 15 שנכחה במקום. אך זה לא מה שמנע מהם לבלות יחד בסוף השבוע האחרון

איציק זוהר מיטל אדרי. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
איציק זוהר מיטל אדרי/מערכת וואלה, מערכת וואלה!
איציק זוהר ומיטל אדרי. וואלה, מערכת וואלה
חכמים בשמש?/מערכת וואלה, וואלה
איציק זוהר ומיטל אדרי. וואלה, מערכת וואלה
לא לשכוח קרם הגנה/מערכת וואלה, וואלה

כדורגלן העבר ומגיש הרדיו איציק זוהר ובת זוגו מיטל אדרי הפרידו כוחות לפני כחודש וחצי, וגם הקרובים אליהם התקשו להאמין: "הם היו השבוע באירוע יחד ונראו מאוהבים, בטח קרה משהו דרמטי מאוד שגרם לשניים להיפרד בכזו מהירות ובכזו דרמטיות כולל מחיקת תמונות והורדת עוקב", סיפר מקרוב אליהם לוואלה סלבס בזמנו.

היום (רביעי), גילינו על התלונה שהוגשה נגדו על ידי אדרי בגין תקיפה. על פי כתב האישום מיוחסות לכדורגלן העבר עבירות של תקיפה של בן זוג ואיומים, ב-16 באפריל הוא וזוגתו לשעבר יצאו לבילוי משותף, אך ויכוח פרץ בין השניים בזמן שזוהר היה תחת השפעת אלכוהול הוא ניגש לאדרי, אחז בה תוך שהוא מאגרף את ידו הימנית ומכוון אותה לכיוון המתלוננת.

למרות הכל, ביום שבת האחרון רגע לפני צאת הסרטון המדובר נראה שהשניים בכל זאת התקרבו שוב, במלון נחשב בתל אביב. כזכור, איציק זוהר ומיטל אדרי יצאו יחד במשך שנה ואף עברו לגור יחד כשאדרי צעירה מזוהר ב-15 שנים. אחרי הפרידה עצמה, זוהר בן ה-53 ואדרי בת ה-38 מחקו כל זיכרון לזוגיות שהייתה להם, כולל תמונות משותפות שתפסו לא מעט מקום בעמודי האינסטגרם של השניים.

לאורה ולנטינו שמחה לאיד על ההאשמות נגד איציק זוהר/אינסטגרם / צילום מסך

מי ששמחה לאיד היא האקסית המיתולוגית של שדרן הרדיו, לאורה ולנטינו, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מהללת את הקארמה ואת היקום. כזכור, השניים היו בזוגיות של 5 שנים, עד שנפרדו במאי 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully