וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית רחמים מגיבה על מעצרו של הגרוש ואב ילדיה לירון בסיס

עודכן לאחרונה: 31.5.2024 / 11:40

לירון בסיס, כדורגלן העבר בן ה-50 שנמצא ברשימת המבוקשים הבינלאומית עקב חשדות לעבירות הונאה, נעצר בבית מלון ברוסיה. יוזמי המעצר: רשויות האכיפה הגרמניות. כעת מגיבה לראשונה גם גרושתו המפורסמת

אירית רחמים לירון בסיס. ניר פקין, עיבוד תמונה
אירית רחמים לירון בסיס/עיבוד תמונה, ניר פקין

גורם תקשורת ברוסיה מדווח כי כדורגלן העבר הישראלי לירון בסיס בן ה-50, נעצר היום (חמישי) על ידי המשטרה במלון ארבאט סטארס. לדברי אותו גורם הוא הוכנס לרשימת המבוקשים הבינלאומית באמצעות האינטרפול עקב חשדות לעבירות הונאה וכי יוזמי המעצר והמעצר הם רשויות אכיפת החוק הגרמניות.

בסיס בן ה-50 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ועלה למשחקים בודדים בקבוצה הבוגרת, לפני שעבר להפועל חיפה והפועל באר שבע, שם היה שותף לזכייה בגביע המדינה ב-1997 עם הבישול בגמר לג'ובאני רוסו. אלי גוטמן לקח אותו יחד איתו להפועל חיפה, שם בסיס הפך לשחקן מפתח וגם זומן לסגל נבחרת ישראל אחרי שהיה מלך שערי הקבוצה עם 11 כיבושים.

ב-1998/99 הבקיע שבעה שערים והיה שותף לאליפות ההיסטורית של הפועל חיפה. לאחר מכן עבר למכבי תל אביב, מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה, לפני שחזר עם גוטמן להפועל חיפה בלאומית. הוא המשיך גם למכבי פתח תקוה ומכבי נתניה, לפני שסיים את הקריירה בעמישב פתח תקוה מליגה ב' בין 2005 ל-2008.

אירית רחמים ובעלה לירון בסיס. יוני טובלי
אירית רחמים ולירון בסיס/יוני טובלי

גרושתו של בסיס, מפיקת האירועים אירית רחמים, עודכנה על פרשת מעצרו של בעלה לשעבר ואבי ילדיה דרך וואלה סלבס: "האמת?! הפתעת אותי, אין לי שמץ של מושג מהסיפור הזה. מה שכן יש לי להגיד מההיכרות שלי עם לירון, זה שהוא איש עסקים הכי לגיטימי וישר דרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully