וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה מיליונים יש לשחקן הכדורגל ערן זהבי

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 20:59

ערן זהבי, כוכב נבחרת ישראל ושחקן מכבי תל אביב, שווה לא מעט כסף. אבל מאיפה מגיעות כל ההכנסות העצומות שלו? וואלה סלבס פקידת שומה

ערן זהבי, מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
ערן זהבי/מאור אלקסלסי

הכדורגלן ערן זהבי סימן ווי על לא מעט יעדים מרשימים וגדולים במהלך הקריירה המצליחה שלו בארץ ובעולם. בין כל ההישגים המקצועיים לא מן הנמנע שיגיעו גם הישגים כלכליים ופיננסיים, מה שמסביר את הסיבה בגללה הוא מוערך במעל 200 מיליון שקלים על פי ישראל היום.

במהלך השנים שיחק זהבי במספר קבוצות, כשהיה בפאלרמו הוא חתם חוזה של חמש שנים בשווי של 2.5 מיליון יורו, למרות החוזה, הכדורגלן החזיק רק שנתיים לפני שחזר לארץ הקודש וחתם במכבי תל אביב. אחרי שלוש שנים במכבי, הוא הרוויח 600 אלף יורו, מיליון יורו ו-1.7 מיליון יורו בעונה השלישית.

אחרי שלוש שנים זהבי חתם על חוזה חדש ומפתיע בליגה הסינית והכניס לצהובים שמונה מיליון דולר. בנוסף, הכדורגלן גם הרוויח סכום משוגע בשתי העונות הראשונות שלו ועד סיומן הוא הרוויח כבר 4.5 מיליון דולרים לעונה. אם דאגתם לשלמו של זהבי בעקבות עליית המחירים של יוקר המחייה, אז חשוב לציין שרק בשנתיים האחרונות המשכורת שלו קפצה ל-10.1 מיליון דולר ו-11 מיליון דולר.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ערן זהבי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

יחד עם זאת, קיבל זהבי 540 אלף דולר מבונוסים בלבד, מיליון דולר שנכנסו בעקבות הזכייה במלכות השערים ועל הדרך גם עוד 540 אלף דולר משערים שהבקיע בלבד. בנוסף להכנסות המרשימות מאוד מהקריירה שלו, זהבי הוא גם סוג של יזם ואיש עסקים.

לאחרונה פתח בית קפה חדש, שהסניף הראשון שלו הוקם במזכרת בתיה ונקרא "שבע". השקעות נוספות של הכדורגלן היו בתחום הנדל"ן עם שטחים במיליונים ואפילו מכירה של אחד מהם ב-19 מיליון שקלים, שמחצית מהרווחים בה נכנסו לזהבי.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully