וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צבוע שלא עשה צבא": אביב גפן יצא על הממשלה בנשף הרוק וחטף

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 9:25

אביב גפן הופיע אתמול בנשף הרוק המסורתי בפארק הירקון וניצל את הבמה כדי להעביר מסר מחאתי על הממשלה, מה שגרר המון טוקבקיסטים לצאת נגדו

שלמה ארצי מתארח אצל אביב גפן בשיר "יומן מסע", נשף רוק בפארק הירקון, 29 במאי 2024/מילים ולחן: אביב גפן, צילום: ניר יהב
נשף רוק של אביב גפן בפארק הירקון , מאי 2024. ניב אהרונסון
נשף רוק של אביב גפן בפארק הירקון , מאי 2024/ניב אהרונסון

אמש (רביעי) הגיעו מעל ל-60 אלף אנשים כדי לצפות באביב גפן ובאמנים האורחים שעלו להופיע עם הרוקסטאר. מעבר לכתבות והסטוריז שיצאו הבוקר ולא הפסיקו להלל את ההפקה ואת המוזיקה (זאת כמובן חוץ מאת הסדרי החנייה), יצאו גם סרטונים נוספים בהם גפן ניצל את ההזדמנות כדי לשתף את ההמונים שבאו בתחושותיו.

"אנחנו עם מדהים מימין ומשמאל, אנחנו רק רוצים, מבקשים, ממשלה נקייה ולא ארגון מאפיוזי. אנחנו לא רוצים קומבינות, רוצים נקי, רוצים שיוויוני, רוצים שפוי, רוצים הגון. אתם שם למעלה בסרטון רוצים אותנו, אזרחים טובים ומועילים, אבל מה איתכם שם למעלה?", אמר ושאל את הקהל ששאג בתגובה: "רוצים שינוי?!".

אך ברשתות היו מי שפחות התחברו למסר: "העיקר חג פסח לא הרגיש בנוח לעשות בגלל החטופים, אבל הופעה בפארק הירקון כן הרגיש בנוח הכל זה כסף אינטרסנט. עושה פוליטיקה עלאק", כתב אחד הגולשים. גולשת נוספת הוסיפה: "שיוויוני? מקווה שהבן שלך יעשה צבא כדי שיהיה שוויוני כמו כולנו. כי אתה לא משתווה למי שכן עשה!".

נשף רוק של אביב גפן בפארק הירקון , מאי 2024. ניב אהרונסון
נשף רוק של אביב גפן בפארק הירקון , מאי 2024/ניב אהרונסון

תגובות נוספות שנכתבו היו: "כמה צביעות. פסח לא, נשף רוק כן. שיסוע לא,הסתה נגד ממשלה שנבחרה בקלפי (שאני לא בעדה אגב), כן. איש מביך" ו-"חלאס עם הדחיפת דעות פוליטיות שלכם לכל מקום אנשים באים לשמוע שירים ולא דעות".

אך מהצד השני היו דווקא מי שהרימו: "מופע מושלם! רוק ישראלי במיטבו! תודה על ערב בלתי נשכח ומעט אסקפיזם בימים קשוחים כאלה", כתבה מעריצה שקיבלה חיזוק ממעריץ נוסף: "קודם כל הייתה הופעה חלומית. כל האמנים הכי שווים שיש. תודה לך אביב על ערב של נורמליות. דבר שני, שמאלנים ימנים כולנו אותו דבר. רק רוצים שיהיה פה טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully