וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים נגד בר רפאלי: "רואים שאת לא מגדלת את הילדים שלך"

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 19:39

הדוגמנית שיתפה שחשוב לה להיות אמא שגם עובדת כדוגמה לילדים שלה, אך הרשת לא קיבלה את זה יפה: "אני בעיקר מרחמת על הילדים שלא זוכים לדמות אם"

בר רפאלי מדברת על אימהות/HOT / הרפאליס

"אני הרבה יותר מעדיפה שהילדות שלי יראו אמא שהולכת לעבודה מאשר אמא שיושבת בבית ומכינה אוכל", אמרה בר רפאלי בטיזר לעונה החדשה של הרפאליס בהוט.

"שתדעי לך שמלא פעמים הבנות שלי אומרות לי "אמא אני לא רוצה שתלכי לעבודה", "אוף אמא למה את עוד פעם נוסעת?". יותר מלהיות אמא אני משתדלת להיות אישה לחיקוי, אז אני מאוד מקפידה להמשיך לעבוד. אני חושבת שאני גם אמא שמקפידה להישאר גם בר", אך למרות הניסיון להעביר מסר מעצים, השורות האלה הצליחו לעצבן לא מעט גולשות.

"כפרה איך רואים שאת לא מגדלת את הילדים שלך, כי אמא שכן עושה את זה ממש לא "יושבת" בבית! אנחנו בעיקר עומדות, מבשלות, מנקות, מכבסות, מרדימות, מאכילות, מחתלות, מקלחות, מלבישות ועוד ועוד…".

"כשהבת שלי תגדל היא אמנם לא תגיד "ואו איזו אמא קרייריסטית היתה לי", אבל היא כן תגיד "איזה כיף לי שאמא שלי הייתה דמות משמעותית בילדות שלי". אבל את יודעת, בתור אחת ששלחה את אמא שלה לפאקינג כלא במקומה, אני מצליחה להבין למה אין לך יותר מידי חשיבות לתפקיד הנעלה הזה - אמא", כתבה גולשת כועסת אחת.

התגובות לבר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לבר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

גולשת נוספת הוסיפה: "בעד לשפוט, ושכל אחת תעשה מה שטוב לה. אבל המסר שעובר פה מנותק כלכך… ניסיתי לחפש תגובה שמתחברת לסרטון, לבדוק אולי יש קול יחיד שעשה לו טוב לשמוע את זה- שמחתי לגלות שאין. ועד כדי כך זה סרטון מנותק. איך יכול להיות?".

תגובות אחרות שכיכבו היו: "באמת איזה ילדים חצופים שאחרי יום שלם שלא היית איתם הם עוד דורשים שתרדימי ותקלחי אותם", "מעניין, הילדים ממש אומרים לך מה הם צריכים ואת מפרשת את זה הפוך לגמרי" ו- " עושה רושם שאת נותנת להם מודל לחיקוי שיזניח אותך קשות כקשישה ולא יהיה לך למי לבוא בתלונות פרט לעצמך".

בתגובה, השיבה רפאלי: "קצת הגזמתם.. ולאן כל הפמיניסטיות נעלמו? בואו נבהיר. אני לא שופטת אף אמא, ואין דרך אחת נכונה. הדרך שכל אחת מאיתנו בוחרת היא הנכונה. לה. מניסיון, להיות אמא במשרה מלאה הרבה יותר קשה מכל עבודה שקיימת בעולם הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בר רפאלי עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי עדי עזרא/צילום מסך, אינסטגרם

"רוב הזמן אני עם הילדים וזה הדבר שאני הכי גאה בו בעולם, הכי מספק אותי ולתקופה הזו ציפיתי כל חיי. הדברים נאמרו בקונטקסט. הילדים רוצים אותי כל הזמן בבית, לרוב הם מתבאסים שאני נוסעת, והבחירה שלי - היא להמשיך לנסוע ולעבוד, מכיוון ואני מעדיפה שהבנות שלי יראו מודל נשיות שמשלב אמהות, קריירה וזוגיות. ביי, חייבת לסיים להכין בולונז לילדים לפני הנסיעה", חתמה הכוכבת.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully