וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית יעל גרובגלס, מבקרת את תקיפת צה"ל ברפיח וחוטפת

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 20:04

השחקנית הישראלית שמככבת בהוליווד הצטרפה לגל המחאות העולמי על פעולות צה"ל ברפיח וחטפה אש מסלבריטאים רבים בביצה המקומית

יעל גרובגלס. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יעל גרובגלס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

את השחקנית יעל גרובגלס אתם אולי מזהים מכמה סדרות וסרטים אמריקאים לאורך השנים. במהלך המלחמה היא דאגה לפרסם לא מעט פוסטים להעלאת המודעות למען מדינת ישראל אחרי השבעה באוקטובר, אך אתמול היא שיתפה ביקורת על פעולות צה"ל ברפיח וחטפה.

"התמונות שמגיעות מרפיח נוראיות, כדי לשמור על האנושיות שלנו, אסור לנו להסית את המבט. כאב הוא כאב, זה צריך להיות העיקרון המנחה שלנו. זה אומר שאנחנו דוחפים את הצד שלנו להיות יותר טוב. כדי להפחית את הכאב של החטופים והמשפחות שלהם, להפחית את הכאב של כל הקורבנות של החמאס והג'יהאד האיסלאמי".

"כדי למזער את הכאב של האזרחים בעקבות נפילת אהוביהם ובגלל שמלחמה היא נוראית, אסור לנו לתת לה להקהות אותנו לכאב של אחרים", חתמה את המסר ברצף הסטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

אך לא נראה שהרבה מהסלבס המקומיים טרחו לבדוק על זאת שהקמפיין האחרון בו כיכבה היה בכלל נגד אנטישמיות ולא כלל שום קוד קופון.

התגובות ליעל גרובגלס. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות ליעל גרובגלס/צילום מסך, אינסטגרם
התגובות ליעל גרובגלס. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות ליעל גרובגלס/צילום מסך, אינסטגרם

"אני מבין שלא ראית את התמונות שיצאו מבארי", תקף הקומיקאי חן מזרחי והמשיך: "סלבית בשקל מוכרת את העם שלך בשביל תפקיד בסדרת טלוויזיה כושלת ו'מהר תעקבו אחרי, לאנשים כמוני צריכים להיות מיליון עוקבים'. מה נראה לך, שבחרנו במלחמה הזאת?"

"שזה הכיף שלנו בחיים? כשתביני שכל התרבות של האומה הרקובה הזאת זה שאת תמותי ואם אפשר גם לאנוס אותך על הדרך זה יהיה להם מאוד נחמד, אול משהו ישתנה אצלך. כרגע את תמימה ומסכנה בעיניי".

גם השחקן דין מירושניקוב השיב לדברים ששיתפה גרובגלס: "החימצון מהבלונד נשאר יותר מידי זמן, זה משפיע על תפקוד המוח. ממליץ לך על ספר תותח, רוב הסיכויים שהוא לא יקבל אותך, אבל כדאי לנסות. טיפשה", חתם.

הפיד של יעל גרובגלס עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל. אינסטגרם, צילום מסך
הפיד של יעל גרובגלס עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל/צילום מסך, אינסטגרם

"אני מבינה שלא ראית את הסרטון התצפיתניות", הגיבה כוכבת הילדים מיקי מוכתר, "לא צפית בשירי והילדים נחטפים מבועתים מהמיטה שלהם, לא ראית את מיגוניות המוות, את לא רואה חיילים שנקברים כל יום, לא שמעת על יולי, אמה, רז ואביב שהיו בשבי".

"לא ראית את המשפחה שנשחטת בלייב בפייסבוק, לא ראית שמורידים עם גרזן ראש של אחים שלנו. לכן אני ממליצה לך לראות ואם בכל זאת ראית, אני מוכנה לממן לך טיסה לרפיח, שתגורי שם".

גם יוצאת הריאליטי אודליה סוויסה התעצבנה על הדברים: "הנה עוד אחת! איפה היית ב-7 לאוקטובר? בלונדי לנו אין רק תמונות, יש לנו סרטונים קשים מאוד, יש לנו סרטונים שהם הסריטו בעצמם, מתאכזרים והם מבסוטים, אז שירט נאעש! (שתקי במרוקאית)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully