וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור מלכוב משתפת: "כל אחד שחווה שברון לב יודע כמה זה קשה"

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 9:30

השחקנית והדוגמנית טיילור מלכוב ובן הזוג לשעבר ,נדב יחזקאל, נפרדו לפני כחודש. כדי להתמודד, היא ארזה את עצמה וטסה לנקות את הראש

טיילור מלכוב בחופשה. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
טיילור מלכוב בחופשה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

השחקנית והדוגמנית טיילור מלכוב החליטה לקחת פאוזה מהכל וטסה למקסיקו לחופשה שמטרה הייתה ריפוי הנפש אחרי הפרידה מבן הזוג לשעבר, נדב יחזקאל. ברגעים אלו ממש היא כבר בדרך חזרה הביתה, אך לפני שעלתה על הטיסה לארץ, היא שיתפה קצת בתחושותיה.

"טסתי לרפא את הנפש שלי. לקחתי הפסקה מהחיים בשבילי, כדי לפרוק עם עצמי הכל. לב שבור, פרידה, כל המושגים שהכי פחדתי מהם. זה לא משהו שאי פעם פרקתי לכם כאן, אבל בשנה האחרונה, גם המצב וגם ההתבגרות שלי, הביאה אותי יותר ויותר לשתף אתכם גם בתחושות הפנימיות שלי", הודתה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"גם הפחד הרתיע ולא רציתי שאני עוד כל כך פצועה לראות את הטוקבקים הפוגעניים של אלו שידם קלה על המקלדת, שכתבו באמת דברים כל כך רעים. היה לי חשוב להגיד את זה ממני בצורה הכי גלויה ופתוחה. כל אחד שחווה פרידה או שברון לב יודע כמה זה קשה, אז לחוות את זה בחוץ ועם כל התגובות של אנשים בתוך כל זה, בכלל.

הסטורי של טיילור מלכוב. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של טיילור מלכוב (לדוגמנית שלום)/צילום מסך, אינסטגרם

"החלטתי לטוס לאחד המקומות שהיו בגדר הגשמת חלום, עם כל החברי ילדות שלי שכבר חודשים בטיול אחרי צבא, תמיד זה היה משהו בראש אבל עבדתי ועבדתי ולא שמתי את זה בראש מעייני. עם מה שהלב שלי עובר עכשיו, החלטתי שזה הפסק הזמן הכי נכון עבורי".

"להזכיר לעצמי כל יום להישאר באמונה שהקדוש ברוך יודע מה הכי נכון בשבילי, שום דבר לא קורה סתם, והכל משתבש לטובה. לדעת שגם המכשול שאני עוברת עכשיו יחשל אותי, ולנצח אישאר ילדה של אהבה. אני תמיד הולכת אחרי הלב שלי, תמיד פועלת לפי הלב וגם בגלל זה נפגעתי עד עמקי נשמתי. זה שחשבתם שהיה לי קל לעבור הלאה, זה פיקציה הדברים כלפי חוץ לא נראים כמו שהם באמת".

אם זה לא מספיק, מלכוב גם ריסקה את פניה כשנפלה והחליקה במהלך החופשה, אך נראה שאת זה היא תעבור מהר מאד, מקווים שגם את שברון הלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully