וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג מגיבה למשבר עם אייל גולן: "איזה זוג לא רב?"

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 11:14

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על הריב הפיקנטי של אייל גולן ודניאל גרינברג במסיבת בריכה בה בילו. מאז הספיקו השניים להשלים ועכשיו גם הגיע הזמן שגרינברג (כהרגלה) תשתף אותנו בפרטים

דניאל גרינברג אייל גולן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דניאל גרינברג אייל גולן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

עם הכניסה לסטורי של יוצאת הריאליטי דניאל גרינברג היה ברור שהיא תשתף את ה"קהילה" שלה (או איך שהיא לא מכנה את הנשים להן היא מוכרת מוצרים במחירים מופקעים), על המתרחשב ביחסים שלה ושל אייל גולן. אמנם זה לקח קצת יותר זמן מהרגיל, אך מוטב מאוחר מלעולם לא.

הכל התחיל כשעוקבת אחת שאלה אותה: "לא קשה לך שכל הזמן נכנסים לזוגיות שלך? רבו לא רבו, איך מתמודדת?". בתגובה כתבה לה גרינברג: "מתמודדת... יש ברירה? איזה זוג לא רב? איזה זוג לא מתווכח? איזה זוג לא עובר משברים?".

גרינברג, שכנראה לא הבינה שחיים תחת אור הזרקורים כשאת "בת הזוג של" זה אומר לפעמים גם לקחת אחריות על דברים שמתרחשים בינו לבינה, במיוחד כשזה קורה מול מאות אנשים, המשיכה: "שמיים וארץ בין תיאורים בכתבות כאלה ואחרות למציאות ושם יש תמיד נשמות טובות של לתבל במלח פלפל וקצת פפריקה... זה יוצא נדיר".

הסטורי של דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

"בגדול שמה על זה פס... ממשיכה לחיות את חיי ולדאוג לתא שלי. בסופו של דבר, לכל אחד יש את המקצוע שהוא בוחר לעצמו. צריך שיהיה הכל מהכל ומי שמחליט לחיות סביב חיים וזוגיות של אדם אחר זה אומר עליו המון ובעיקר לשם אשלח אור ואהבה, כי שם הכי צריך", חתמה יוצאת הריאליטי בפאסיב אגרסיב הקבוע.

אז נכון, זה לא תמיד נעים שמציגים את החיים האיישים שלך בפני כל העולם, אבל בתור מישהי שנכנסה לחיינו כמתמודדת באח הגדול זה קצת מוזר לשמוע טיעונים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully