וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן בגילוי לב: "הלב שלי נשרף"

עודכן לאחרונה: 24.5.2024 / 14:03

הבוקר הותר לפרסום כי גופותיהם של עוד שלושה חטופים הוחזרו לישראל ע"י כוחות צה"ל: אוריון הרננדס, מישל ניסנבאום וחנן יבלונקה, מה שגרם ללא מעט סלבריטאים לא להישאר אדישים לבשורה הקשה

רוסלנה רודינה. אינסטגרם, עיבוד תמונה
רוסלנה רודינה/עיבוד תמונה, אינסטגרם
אופירה אסייג. אור גפן,
אופירה אסייג/אור גפן

האינסטגרם הפך מזמן לכלי לשיתוף הרגשות שלנו וגם של המפורסמים. מאז שעות הבוקר (שישי), עם היוודע דבר החזרת גופותיהם של עוד שלושה חטופים, מישל נוסבאום, חנן יבלונקה ואוריון הרננדס חולצו מהרצועה, הרשת לא הפסיקה (שוב) לדמוע וכך גם הסלבס שהעלו לרשתות החברתיות שלהם את שעל ליבם.

"איזה סוף עצוב" כתבה אופירה אסייג והמשיכה "עוד הודעה טרגית מהחטופים. כמה עצב אלוהים". מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו כתבה: "אין לי מילים יותר! לפחות תזכו לקבורה ומנוחה פה, קרובים למשפחות שלכם במדינה שהפקירה אתכם".

"הדבר הכי כואב שיש והכי מעצבן שהם מחזירים לנו גופות ואנחנו ממשיכים לשחרר להם מחבלים חיים! פשוט בזיון!!! צריך להתחיל להחזיר להם גם גופות של מחבלים חולרות. אני רותחת ובאותה נשימה עם כאב", כתבה רוסלנה רודינה והעלתה לסטורי את תמונת שלושת הנרצחים.

ואילו אייל גולן, הגרוש שלה ואבי בנה, כתב ותמצת את מה שכולנו מרגישים ומייחלים לו: "הלב שלי נשרף בכל פעם מחדש. סליחה שלקח כל כך הרבה זמן. מתפלל שכולם כבר יחזרו בריאים ושלמים".

הזמרת מירי מסיקה לא נשארה אדישה גם הפעם: "יהיה זכרם ברוך ונשמתם היפה צרורה בצרור חיינו לעד", כתבה הזמרת, "תודה לחיילים שלנו ולכוחות הביטחון שמסכנים את חייהם כדי להחזיר אותם הביתה", חתמה.

לנו נותר רק להתפלל שנשמע בשורות טובות יותר ושכולם יחזרו הביתה בשלום. עכשיו.

טילטיל וחנן יבלונקה ז"ל. וואלה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
טילטיל וחנן יבלונקה ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, וואלה
טילטיל וחנן יבלונקה ז"ל. וואלה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
טילטיל וחנן יבלונקה ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, וואלה

טילטיל, או בשמו לירון אורפלי, ספד לחברו: "חנן יבלונקה אחי היקר, אני כותב לך עם דמעות בעיניים. כל כך קיוויתי, האמנתי וחלמתי שאני אראה אותך שוב, אבל היום בצער רב התבשרנו שנרצחת על ידי מחבלים, שהם החלאות המין האנושי, שאני כל יום וכל היום מתפלל לאלוהים שישרוף את כל המחבלים הזבלים האלה אחד אחד ואני מוכן להיות הראשון שיזרוק את הגפרור".

"לא נשכח ולא נסלח, גדלנו כילדים בשכונת נחלת יצחק בתל אביב, באותו בניין, באותה קומה, דלת מול דלת שנים רבות. היינו כל יום משחקים כדורגל במסדרון של קומה חמישית ותמיד בורחים מהשכנים שהיו פותחים את הדלת לצעוק עלינו כי עשינו קצת רעש עם הכדור. יש לי מלא זכרונות טובים מחנן, גם כילד חנן היה אחד המצחיקים שהכרתי בחיים. אחד שאהב את החיים ויום אחד כל החברה של נחלת יצחק נספר את הסיפורים על חנן שהיה הלהיט של הקבוצה שלנו. קראנו לו בקבוצה אלוף אירופה, כי הוא באמת היה מצחיק ברמות".

יש לי הרבה הקלטות ווצאפ מצחיקות של חנן, אבל באחת ההקלטות שהכי ריגשה אותי, שממש יורד לי עכשיו דמעות, זאת ההקלטה שחנן שלח לי, שהוא אומר לי כי הוא ידע שאני לא כל כך אוהב לצאת לבלות".

"חנן מבקש ממני ליהנות מהחיים ושאם היה לי את משקה מעיין הנעורים אני הראשון שהייתי צריך לשתות ממנו כי למה להתבגר אם אפשר ליהנות מהחיים (כי אתה לא יודע מה יקרה מחר אתה יכול לעבור במעבר חציה ולהידרס על ידי אוטובוס תהנה כל רגע מהחיים ואל תחשוב על המחר) זאת ההקלטה שחנן שלח לי".

"אני לא מאמין שאני כותב את זה שחנן יבלונקה לא איתנו בחיים, חנן יבלונקה אתה תשאר בליבי לעולמי עולמים ולנצח נצחים לא אשכח אותך ואני מבקש מאלוהים שינקום את דמך אמן. חברים, תגידו אמן בבקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully